Shima kirjoitti:Öö... voiko? Ne automatiikan valaistusvoimakkuusrajat ovat kuitenkin tyyppihyväksyntävaatimuksista kotoisin. Totta kyllä, että 1000 ja 7000 luksin välillä raja ja vasteaika ovat valmistajan valittavissa. Valaistusvoimakkuuden mittauksessa on kuitenkin sen verran epävarmuustekijöitä, että rajat täytyy asetella hiukan varman päälle. Siksi olisi yllättävää jos siihen olisi vielä jätetty säätövaraa.
NoPain kirjoitti:Se kannattaa muuten huomioida, että omassa MY10:ssä ei ainakaan ole tuollaista "mikkihiirenkorva" kiinnitystä neljästä kulmasta vakiona, vaan vakiovalot tulevat sivustapäin kahdella pultilla kiinni. Suhteellisen helpolta vaikutti väsätä tuolle uudemmalle/yleisemmälle kiinnitystavalle korvakkeet, niin itse ainakin ajattelin sellaiset värkätä. Onpahan jatkossa helpompi löytää valoja, jos on tarvetta.
Sandman1 kirjoitti:Meni ainakin tuohon -15 malliin suoraan paikalleen. Hieman joutui tekemään kiilaa toiselle puolelle. Alkuperäisissä on muovirungot ja näissä metallinen -> ohuempi
KK9 kirjoitti:NoPain kirjoitti:Se kannattaa muuten huomioida, että omassa MY10:ssä ei ainakaan ole tuollaista "mikkihiirenkorva" kiinnitystä neljästä kulmasta vakiona, vaan vakiovalot tulevat sivustapäin kahdella pultilla kiinni. Suhteellisen helpolta vaikutti väsätä tuolle uudemmalle/yleisemmälle kiinnitystavalle korvakkeet, niin itse ainakin ajattelin sellaiset värkätä. Onpahan jatkossa helpompi löytää valoja, jos on tarvetta.
Joutuko paljon kiinnitystä modaamaan? Itsellä Osramin setti odottaa asennusta!
NoPain kirjoitti:KK9 kirjoitti:NoPain kirjoitti:Se kannattaa muuten huomioida, että omassa MY10:ssä ei ainakaan ole tuollaista "mikkihiirenkorva" kiinnitystä neljästä kulmasta vakiona, vaan vakiovalot tulevat sivustapäin kahdella pultilla kiinni. Suhteellisen helpolta vaikutti väsätä tuolle uudemmalle/yleisemmälle kiinnitystavalle korvakkeet, niin itse ainakin ajattelin sellaiset värkätä. Onpahan jatkossa helpompi löytää valoja, jos on tarvetta.
Joutuko paljon kiinnitystä modaamaan? Itsellä Osramin setti odottaa asennusta!
Joo, siis kokonaan uudet kiinnikkeet joutuu MY10:iin. Kiinnitys on täysin erilainen. Mutta tila on suht passeli noille, että valo jää periaatteessa takakautta tökkäämällä nätisti paikalleen. Hieman joutuu korvakkeita tuossa DRL -mallissa (metalliset) hiomaan, kun tuon F1 -mallin muovikorvakkeet mahtuu koloon modaamatta. Mutta molempiin pitää tehdä esim. alumiinikulmaraudasta kiinnikkeet kokonaan itse. Helppo homma tosin.
KK9 kirjoitti:Joo onpahan oem sumareilla hintaa!!! Marmorilta 241,63€ kipale 2010 Legaan! Notta tulipahan nuo led versiot huomattavasti halvemmaksi!
NoPain kirjoitti:KK9 kirjoitti:Joo onpahan oem sumareilla hintaa!!! Marmorilta 241,63€ kipale 2010 Legaan! Notta tulipahan nuo led versiot huomattavasti halvemmaksi!
Juu, olisin osannut tuon saman kertoa ja juuri siksi itselläkin heräsi kiinnostus noihin.
KK9 kirjoitti:NoPain kirjoitti:KK9 kirjoitti:Joo onpahan oem sumareilla hintaa!!! Marmorilta 241,63€ kipale 2010 Legaan! Notta tulipahan nuo led versiot huomattavasti halvemmaksi!
Juu, olisin osannut tuon saman kertoa ja juuri siksi itselläkin heräsi kiinnostus noihin.
No mullahan ei sinänsä alkuperäisissä ollu mitään vikaa, mutta kun halusin päivävalot xenoneja säästämään enkä halunnut ruveta kairailemaan reikiä enempää niin valikoitui noi Osramin valot siksi!
faillite kirjoitti:Älkää aliarvioiko katsastusmiesten viitseliäisyyttä. Jos muuten kytkee drl valojen sammutuksen lähivaloilta, niin eikö sumuvalot saa päälle samaan aikaan drl-valojen kanssa? Meillä on molemmissa autoissa jälkiasennetut päivävalot ja katsastajasta riippumatta on tarkastettu sumu/lähivalojen kanssa toiminnan esto ja E-hyväksyntä joka kerta. Käytin legacyn katsastuksessa juuri asennetut drl valot keulalla ja katsastusmies mittasi valojen etäisyyden toisistaan (asennettu rekisterikilven alapuolelle keulan aukkoihin). Ja onhan ne hiukan liian lähellä toisiaan.
-teme- kirjoitti:http://www.morimotohid.com/complete-headlight-fog-light-housings/subaru-gr-wrx-morimoto-xb-led.html
Se kuka ei jaksa noita osrameja askarrella paikalleen niin noi vois olla hyvä vaihtoehto, äkkiseltään näyttäs käyvän vakio kiinnikkeisiin ja listassa myös mainitaan Legacy 2008-2009 ja 2010 ja 2011sumarit ainakin on vielä samanlaisilla kiinnikkeillä.
Haiduk kirjoitti:Osaakos joku sanoa lähteekö MY10 Legacyssä tuo sumulavojen musta kehys pois puskurista miten helposti? Etupuskuria irroittamatta?
NoPain kirjoitti:Haiduk kirjoitti:Osaakos joku sanoa lähteekö MY10 Legacyssä tuo sumulavojen musta kehys pois puskurista miten helposti? Etupuskuria irroittamatta?
Noitahan on paria vähän erilaista puskuria, enkä tiedä mitä mallia tarkoitat, mutta omassa ainakin oli ympäriinsä aika napakoilla klipseillä, että hetken sai rassata, vaikka oli puskuri pöydällä, että saa ehjänä irti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa