Joo ne ohjeet valitettavasti katosi, mutta käytännössä tää kuva kertoo kaiken mikä aiemmin kirjoitetusta ohjeesta ehkä jää tajuamatta.
Tässä kuvassa on ratti irti koska purin myös koko rullaliittimen ja katselin vähän pätkimisen syitä. Se tosiaan on tuon johdon liukastusaine kun kulkeutuu siihen liittimen pinneihin rattia käännettäessä.
Puhdistin liitinpinnat brake cleanerilla ja takas kasaan. Sain puolen vuoden päästä tehdä uusiksi ja siinä meni uusintakerralla varmaan pari minuuttia kun tosiaan torxeilla bägi irti ja syliin, liitin tuosta rattiakselin keskeltä irti, eli on tuon keltaisen bägin johdon vieressä (kuvassa puuttuu koska ratti on pois) ja brake cleaneria sisään ja paketti kasaan.
Jälkimmäisessä kuvassa näkyy toinen niistä Torxeista jotka pitävät bägiä kiinni.
Editoin linkit uuteen palveluun kun Photobucketin kuvat ei tahdo näkyä.