Jampsu kirjoitti:Vika pitäs kuittaantua seuraavalla käynnistyksellä kun liitin on paikallaan tästäkin ollut jo juttua sh foren tapauksessa. Liittimen irroituksella on jo leikitty useampi vuosi
Mauri H kirjoitti:Jampsu kirjoitti:Vika pitäs kuittaantua seuraavalla käynnistyksellä kun liitin on paikallaan tästäkin ollut jo juttua sh foren tapauksessa. Liittimen irroituksella on jo leikitty useampi vuosi
Jep, mulla ei oo ollut ko. liitin paikallaan kahteen vuoteen. Koska en ole ajonvakautusta kaivannut (autossa on erittäin toimiva alustageometria) niin en ole edes kytkintä jaksanut askarrella.
Sulakkeen irroitus pudottaa ABS:it ja muistaakseni vakkarin kanssa pois joten ei ole kovin hyvä ratkaisu.
jykke kirjoitti:Olisiko jollain antaa vinkkiä mistä tuon johdon / liittimen tunnistaa?
Petri R kirjoitti:Jenkkilässä ovat ratkaisseet asiaa siten, että ohjauspyörän takaa rattiakselin muovien alta on kaivettu esiin ohjauspyörän asentotunnistimen johto ja siihen sitten on-off katkaisija rattiakselin suojamuoviin kiinni.
T: P
Tapiok kirjoitti:Eiko tosiaan kokaan ole tuota ajonvakautusta poistanut esim. ohjelmallisesti, että luistoneston napista lähtee samalla sekä luistonesto ja ajonvakautus kerralla pois. Eihän tuon pitäisi olla kovin iso juttu asian osaavalle.
Petri R kirjoitti:Eipä onnistunut XV subbeen tämä liitin irroitus/modaus ohjausakselin kyljessä....tulee vaan yksi paksu johtonippu/kaapeli ...pitäis jostain kaaviosta tietää, että minkä piuhan sieltä katkaisee, ei riittänyt aika ja osaaminen sen selvittämiseen tänään.
Mauri H kirjoitti:Mä etsin tuon liittimen ihan irroittamalla ratin, purkamalla rattiakselin muovit ja putkusuojan kojelaudan alta, kyllä se sieltä aika helposti on paikannettavissa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa