HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Subaru polttaa SBF-5 sulaketta kokoajan

Ajovaloista ja ECU:n johdotuksista, sekä kaikkea siltä väliltä.
amotlahti
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Touko 2017, 06:19

Subaru polttaa SBF-5 sulaketta kokoajan

ViestiKirjoittaja amotlahti » 03 Touko 2017, 06:33

Hei te fiksut kertokaas on projektina subaru impreza wrx vm 2002 autosta oli jakohihna poikki ja koneeseen tehtiin sitten remonttia ja kaikki meni hyvin autoa käytellessä kunnes flektit lähti päälle jonka jälkeen auto sammui ei käynnisty ei sitten millään konehuoneen sulakerasiasta poltti 30A ison sulakkeen (SBF-5) liittyen moottorin hallinnan releeseen johdot, maadotukset ,ym käyty läpi sekä flektit poistettu käytöstä mutta sulake palaa jatkuvasti mittailun tuloksena niin virtapuoli osuu maihin jostain syystä releen kun poistaa ongelma poistuu (sulakkeen palaminen) mutta eihän siellä tietenkään virtakaan kulje .. rele on mittailtu ja tarkasteltu että toimiva on mikä avuksi olen aivan loppu tuohon yksilöön


Ja kyseessä japanin tuonti oikean puolen ohjauksella ei löydy mistään edes kytkentä kaavioita toki vasemman ohjaukseen on jotain kaavioita :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Teemu
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Syys 2017, 22:16

Re: Subaru polttaa SBF-5 sulaketta kokoajan

ViestiKirjoittaja Teemu » 25 Syys 2017, 22:21

Moro, mulla tuli sama ongelma 06vm foreen polttoaine pumpusta ongelmaan ei löytynyt ratkaisua.. Oletko löytänyt syytä ongelmaan?

amotlahti
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Touko 2017, 06:19

Re: Subaru polttaa SBF-5 sulaketta kokoajan

ViestiKirjoittaja amotlahti » 27 Syys 2017, 09:24

Moro joo löyty ongelma imusarjan läpi menevässä johtosarjassa yhden johdon kuori oli hinkkautunu rikki ja osu sopivasti imusarjaan itse löysin vian kun tein sulakkeelle hyppyjohdon jotta se sulake ei palaisi ni kaveri käynnisteli kunnes löysin kipinöivän johdon tuskan ja työn tuloksena johto korjattii ja toimi siihe asti kunnes laatikon kytkinhaarukka petti


Teemu kirjoitti:Moro, mulla tuli sama ongelma 06vm foreen polttoaine pumpusta ongelmaan ei löytynyt ratkaisua.. Oletko löytänyt syytä ongelmaan?


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa