HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Impreza wrx 2.5 BCS

Ajovaloista ja ECU:n johdotuksista, sekä kaikkea siltä väliltä.
henaa92
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Heinä 2016, 12:31

Impreza wrx 2.5 BCS

ViestiKirjoittaja henaa92 » 16 Touko 2017, 06:07

" P0244 - Ohjearvoalueen ulkopuolelta - Turboahdinahtopainerajoituksen magn. venttiili A "
Elikkäs tommosen vikakoodin antoi katsastuksessa. Johtuukohan tästä kyseisestä "fuel-cutista", pätkäsee vaihtelevasti vauhdissa syöttöä n+1bar. Tämän seurauksena syttyy CHECK ENGINE valo ja CRUISE valo alkaa vilkkua ja vakkari ei toimi enään. Varoitus valot kyllä lähtevät ajan kanssa tai akkua irti käyttämällä, mutta voisko olla että tää pätkäsyn vikakoodi on jääny kummittelemaan?? Eile tossa vähä kattelin keväthuoltoa ni löysin sieltä roikkumasta tän CBS:n ja nappasin siitä piuhan irti ja kävin pyöräyttämässä autoa pihalla, ei tullu missää vaiheessa tota cuttia muttei ahdotkaan välttämättä ihan yhtä nopeasti noussu.. Onko tämä siis ongelma paikka?? Johtuuko pelkkien säätöjen puutteesta, kaikki alkoi kun laittoi isomman Dp:n kiinni.Voisko olla vaa säätövika vai onko isommasta kyse? :banghead:

Avatar
mechanix
Hallitusjäsen
Viestit: 1409
Liittynyt: 23 Tammi 2015, 07:27

Re: Impreza wrx 2.5 BCS

ViestiKirjoittaja mechanix » 16 Touko 2017, 07:20

Ahdot varmaan nousee liian ylös DP:n vaihdon takia. Säätämällä tuon luultavasti kuntoon eikä se haittaa tekis muutenkaan kun on osia vaihdeltu.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

henaa92
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Heinä 2016, 12:31

Re: Impreza wrx 2.5 BCS

ViestiKirjoittaja henaa92 » 16 Touko 2017, 07:24

Joo niin nousee mutta heti ku nappasen piuhan irti tosta Boost control solenoidista ni nousee paljon hillitymmin eikä 3 vaihteellakaan vielä rajottimella mennyt yli baarin.. Pitäskö ajella piuha irti vai käydä pikaseen säädöillä?

henaa92
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Heinä 2016, 12:31

Re: Impreza wrx 2.5 BCS

ViestiKirjoittaja henaa92 » 16 Touko 2017, 07:27

ja uskaltaiskoha/pystyisköhä sitä noita valmiita mappeja flashata sisään? Vai löytyskö PKseudulta jotai osaavaa kaveria joka osais tehä iha näille palikoille omat säädöt? Mieluiten asap.

Avatar
mechanix
Hallitusjäsen
Viestit: 1409
Liittynyt: 23 Tammi 2015, 07:27

Re: Impreza wrx 2.5 BCS

ViestiKirjoittaja mechanix » 16 Touko 2017, 07:41

Kyllä tässä pk-seudulla onnistuu. Itseltäkin tarvittavat vermeet löytyy.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

henaa92
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Heinä 2016, 12:31

Re: Impreza wrx 2.5 BCS

ViestiKirjoittaja henaa92 » 16 Touko 2017, 08:02

Pistin sulle YV en tiiä tuliko perille

Avatar
Displaced
Viestit: 449
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Impreza wrx 2.5 BCS

ViestiKirjoittaja Displaced » 16 Touko 2017, 08:26

ihan normaalia kun vaihtaa DPn että tulee overboost fuel cut, säätämällä selviää.
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron