Mittariston irroitus on pikkuhomma, ratti alas, pari ruuvia ja kehys pois, kolme ruuvia lisää, liitin irti ja mittaristo on käsillä.
Liitin kiinni, mittaristo heittäen koloseensa ja auto taas ajettavissa.
Eikä automaattivipukaan ole sen kummempi.
Tuossa alempana onkin siitä jo ketju jossa video.
Muistelen vuosien takaa että mittaristossa olisivat tavallisia t10 3w lasikantoja ja t5 1.2w lasikantoja ehkäpä vielä vihreällä kortongilla.
Kunhan et sulata mittaristoa w5w parkeiksi tarkoitetuilla liian tehokkailla polttimoilla.
Ikävä kyllä tarkempia tietoja ei ole manuaalissakaan.
Suosittelen kuitenkin että otat sen ph2 ristipäämeisselin mukaan ja kurvaat polttimokaupan pihaan.
Näppäät mittariston siinä irti, ostat polttimot ja kasaat. Puolen tunnin juttu kaikkinensa.
Suosittelen uusimaan nämä valaistusta hoitavat kaikki samalla kertaa. 2 3 6 11 12 13 (huom 13 x2)