HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Tyhjäkäynnillä cel

Ajovaloista ja ECU:n johdotuksista, sekä kaikkea siltä väliltä.
Jusaperi
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Huhti 2018, 14:46

Tyhjäkäynnillä cel

ViestiKirjoittaja Jusaperi » 31 Loka 2018, 20:30

Elikkäs tämmönen ongelma kuin impreza my93 gt wrx. Tyhjäkäynnillä palaa check engine, pikku napautus kaasupolkimella ja valo häviää, noin 5 sekunnin päästä palaa taas. Ajossa palaa satunnaisesti mutta saa sammumaan taas kun napauttaa kaasua. Antaa vetää normaalisti ja ahdot on normaalit. Mutta välillä vetää sitten limppiin, vikakoodit antaa speedsensorille {nopeusmittari vaijerilla ja toimii}
Vaihdetut osat; nokan/kammen tunnistimet, lambda, tps, iacv, maf(käytetty), kaikki letkut yms imuvuodon pois sulkemiseksi, bypassi ja hukkaportti toimii.
Tää keltanokka tarviais vähän apuja, kiire ei niinkään ole kun ollut jo 5 vuotta rojektina..

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1087
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: Tyhjäkäynnillä cel

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 01 Marras 2018, 00:08

Oli sitte GT tai wrx, ni kyllä siinä mittari pitäs sähkönen olla. Ja vianhan jo sanoitki. Mulla oli legacyssa rikkinäinen anturin tikku lootan vaihon jälkeen, ei nopeuskaan toiminu, mutta vikatilassa oli.

Jusaperi
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Huhti 2018, 14:46

Re: Tyhjäkäynnillä cel

ViestiKirjoittaja Jusaperi » 01 Marras 2018, 06:17

Nopeusmittari edelleenkiin toimii hyvin, laatikko jumppaa on tehty ja ei ole sähköistä anturia siellä, tai mistä minä mitään tietämätön tiedä, lodjun koodi TY752VB3AA
Tarkennan sen että jdm impreza kyseessä

Avatar
mechanix
Hallitusjäsen
Viestit: 1407
Liittynyt: 23 Tammi 2015, 07:27

Re: Tyhjäkäynnillä cel

ViestiKirjoittaja mechanix » 01 Marras 2018, 08:32

JDM classic malleissa -96 asti taitaa ainakin olla vaijerilla, mittaristossa sitten osa mikä muuttaa tiedon sähköiseksi eculle. Voi olla häikkää eculle menevässä tiedossa vaikka mittari toimiikin.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

Jusaperi
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Huhti 2018, 14:46

Re: Tyhjäkäynnillä cel

ViestiKirjoittaja Jusaperi » 01 Marras 2018, 10:09

mechanix kirjoitti:JDM classic malleissa -96 asti taitaa ainakin olla vaijerilla, mittaristossa sitten osa mikä muuttaa tiedon sähköiseksi eculle. Voi olla häikkää eculle menevässä tiedossa vaikka mittari toimiikin.


Okei, tästä olen lukenut. Mutta eihän sen pitäis tehdä temppuilua tyhjäkäynnillä :crazy:
Viimeksi muokannut Jusaperi 01 Marras 2018, 10:16, yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
mechanix
Hallitusjäsen
Viestit: 1407
Liittynyt: 23 Tammi 2015, 07:27

Re: Tyhjäkäynnillä cel

ViestiKirjoittaja mechanix » 01 Marras 2018, 10:14

Jusaperi kirjoitti:
mechanix kirjoitti:JDM classic malleissa -96 asti taitaa ainakin olla vaijerilla, mittaristossa sitten osa mikä muuttaa tiedon sähköiseksi eculle. Voi olla häikkää eculle menevässä tiedossa vaikka mittari toimiikin.


Okei, tästä olen lukenut. Mutta eihän toi selitä tota temppuilua tyhjäkäynnillä :crazy:
Viallinen tai väärin säädetty tps yleensä oireilee noin. Mut jos ei siitä vikakoodia anna niin... Eikä muistissakaan ole muuta kuin nopeusanturin koodi?

EDIT: aivopieru, ei taida noin vanhoissa erotella muistissa ja päällä olevia koodeja.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

Jusaperi
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Huhti 2018, 14:46

Re: Tyhjäkäynnillä cel

ViestiKirjoittaja Jusaperi » 01 Marras 2018, 10:23

mechanix kirjoitti:
Jusaperi kirjoitti:
mechanix kirjoitti:JDM classic malleissa -96 asti taitaa ainakin olla vaijerilla, mittaristossa sitten osa mikä muuttaa tiedon sähköiseksi eculle. Voi olla häikkää eculle menevässä tiedossa vaikka mittari toimiikin.


Okei, tästä olen lukenut. Mutta eihän toi selitä tota temppuilua tyhjäkäynnillä :crazy:
Viallinen tai väärin säädetty tps yleensä oireilee noin. Mut jos ei siitä vikakoodia anna niin... Eikä muistissakaan ole muuta kuin nopeusanturin koodi?



Toi tpssähän pitäisi ohjelmoida itse itsensä (akun kaapeli pois tunniksi ja takaisin kiinni, auto käyntiin 15-20 min säätää sinä aikana kohdalleen)
Olen myös säätänyt yleismittarilla oikeaan arvoonsa. Kummassakaan ei vaikutusta ja 3 eri tunnistimella kokeiltu.
Voiko se maf tai map tehdä moisen?

Avatar
TJani
Jäsen
Viestit: 733
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 21:20
Paikkakunta: Töysä
Viesti:

Re: Tyhjäkäynnillä cel

ViestiKirjoittaja TJani » 01 Marras 2018, 10:46

Eiköhän tuo itseopiskelu tapahdu vasta sähkökaasulla olevissa.
Vuokrataan EJ20 stressilevyt
Leone Turbo AWD -88, Legacy 200 -92 *RIP*
Ex: SVX -92, XT -86, Leone 1.8 3AT 4WD -87, Impreza Turbo 2000 -97, Leone 1.8 4WD -86, SVX mt -92, XT -86, Forester -98, SVX -93, Outback 2.5 -00, Leone RX -87, Outback 2.5 -98


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron