ViestiKirjoittaja faillite » 07 Loka 2019, 23:04
Olisiko releessä vika, jää kiinni? Releellä on jatkuva akun jännite ns 30-pinnissä (B+) eli kärjen juuttuessa flekti pyörii välittämättä virta-avaimesta. Sinulla oli varmaankin ilmastointi päällä ennen kun vika ilmaantui ja flektit siten toiminnassa. Käämin pluspuoli on IG (virrat päällä) ja käämin maa moottorin ecun hallinnassa. Flektit ovat puoliteholla, moottorit sarjassa. Vastaavasti täysi nopeus, moottorit rinnan. Tämä oli yleisesti käytetty tapa rakentaa flektien toiminta ennen. Releitä on siis 3.
Kaikki tämä bensakoneen (Legacy 2010) kuvien perusteella mutta tuskinpa japanilainen on tehnyt ihmeellistä erilaista dieseleitä varten. Eikö Outback ole Legacy isommilla pyörillä, teknisesti?
Joku tietävä voisi kertoa jeemelille, mistä releet löytyvät. Enemmänkin arvaus: konehuoneen oikeassa yläkulmassa keulasta katsoen.
Legacy 2010 stw diesel