Terve... Ongelma Subarussa... Kaverin puolesta kyselisin, ongelma on Prodriven tekemässä N ryhmän ralliautossamme ja se ongelma on Pectelin moottorinohjain. Onko joku henkilö tai yritys, mielellään pohjoisempaa joka voisi lukea vikakoodit ja yleensä pääsisi sisälle tuon Pectelin sielunelämään. Ongelma tuli yhtäkkiä kun autoa siirreltiin korjaamohallista ulos ja sisään muiden korjattavien kohteiden alta pois. Auto siis alkoi käydä kolmella sylinterillä, eikä vikaa ainakaan vielä ole saatu paikallistettua
- tulpat vaihdettu
- kipinä tarkistettu irtotulpalla..tuli
- pistokkeita käytetty irti
- polttoainejärjestelmän paine tarkistettu.. 6 bar..ok
- sulakkeita tarkistettu
Katsoin infrapunalämpömittarilla moottorin käydessä lämpötilat pakosarjan laipasta (vähän näkyy suojien alta) mutta sain mitattua ja 1 ja 3 sylinterit (kartturin puoleiset) käy selvästi kylmempänä kuin kuskinpuoleiset.
- Nyt on suuttimet laitettu Finjectorille huoltoon, toivotaan että se auttaisi käyntiongelmaan
Kysymys siis kuuluu onko asiantuntijaa tuohon Pectelin moottorinohjaimen vikakoodin lukuun ja mahdollisiin säätötoimenpiteisiin
Auto on N- ryhmän Impreza malli N14 Prodriven valmistama ja prodriven tekemillä sähköillä, Pectelin moottorionhjaimella (tuo Pectelin malli on muistaakseni C2, mutta se täytyy vielä varmistaa)