Parru kirjoitti:Kysyn vielä kokeneemmilta: onko normaalia että tuollaisen käyntiinlähtö ontuu selvästi jo suht pienellä akkujännitteen laskulla? Riippuu tietty varmaan akustakin paljonko virtaa antaa.
Parru kirjoitti:Bensanpainemittarin ja johtojen heiluttelun avulla näyttäisi ongelmaa oleva pumpun releen ohjauksessa. Ratin alta johtosarjoja heiluttamalla saa silloin tällöin bensanpaineet katoamaan ja koneen sammumaan. Releen nakse kuului myös. Miltähän se pumpun rele siellä jossain mahtaisi näyttää?
Parru kirjoitti:Heipä, -97 2.5 Leka oireilee hassusti. Joskus ei meinaa lähteä käyntiin. Hörähtää ja sammuu, sitten hirmuisella sahauksella ja odottelulla suostuu vihdoin viimein lopulta. Lämpimänä ei oo ollut ongelmaa. Kuitenkin ladatulla akulla on aina lähtenyt hienosti. Luulin että joku lämpöanturi, mutta nyt aloin epäillä latausta. Mitsu-Pitsu työntää akun navoilta käynnissä n. 13.2V ja laturin liittimen ja laturin rungon väliltä n. 13.5V. Kaikki sähkölaitteet päälle mitä löytyy niin akulla tippuu jännite alle 13V. Aika vähän. Alanko etsiä laturia?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa