Silent_alarm kirjoitti:Juu, lähinnä se siinä oli syynä alunperin että ei pääse peruuttaessa menemään renkaan alle. Periaatteessa voi vaikka kanttarin yli peruuttaa niin pitäis tulla yli ihan nätisti Foressa kun on noissa muovihelmoissa ja takapuskurissa sopivasti neliön muotoiset reiät ni sai niihin neliökantapultit ja niihin ketjun päät kiinni Sitä vaan herkästi tekee 120 nopeuksissa että lähtee etuläpät lepattamaan niin paukuttaa sitten ketjua helmaa vasten Oikeestaan sen voisi korjata sillä että pistäis mustaa kutistesukkaa ketjun päälle niin se sen verran jäykistyis että ei pääsis ihan valtoimenaan heilumaan, vaan sitten ei enää paljoa lyhennellä Tai sitten kaventaisi läppiä. Tuleehan nuo kuitenkin 5cm yläpäässä korilinjan ulkopuolelle ja siitä pystysuoraan alas. Näyttävät aika hävyttömille ja isoille lopunviimein, vaan pitävät kyljet huomattavasti puhtaampina kuin korilinjan kanssa samassa tasossa olevat pitivät kun paiskaavat pyörästä lentävät kunnolla sivulle eikä pitkin kylkiä. Kanssa autoilijat kiittävät vesisateella, lentää sitä vodaa vähän joka suuntaan niitten läppien takia
lorkk kirjoitti:Sehä karkasi taas mopo käsistä.
-teme- kirjoitti:käviskö wrx läpät kun sama korihan siinä taitaa olla, levorg vaan farkku.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa