HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

BRZ MY14

Vain yksityishenkilöiden ilmoituksia!
kyytsari
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Touko 2015, 16:24

BRZ MY14

ViestiKirjoittaja kyytsari » 14 Touko 2015, 16:51

Uudenveroinen WR Blue 2014/6 käyttöönotettu BRZ olis vailla hyvää kotia. Omia kokemuksia: Vajaavetoiseksi yllätti positiivisesti talvella kiitos loistavan lukon. Hauskimpia vekottimia millä olen ajanut ja uskallan väittää, ettei tässä hintaryhmässä BRZ:lle ole yhtään kilpailijaa. Nyt kuitenkin uudet tuulet puhaltaa ja autosta olisi hyvä päästä eroon, kun hillot ei riitä monen auton ylläpitoon. Riskitön osto, 2v tehdastakuuta ja rahoituskin onnistuu pienellä korolla. Soittamalla lisää! Ennen kuin tulet koeajolle niin varmistu, että tälle on käyttöä! ( itse menin ostamaan vuosi sitten kesärenkaita Legacyn mutta aikani kuluksi suoritettu koeajo johtikin siihen, että renkaiden lisäksi mukaan tarttui tämän tilaussopimus) :D

http://www.nettiauto.com/subaru/brz/7217448

Obeaur
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Maalis 2015, 23:15

Re: BRZ MY14

ViestiKirjoittaja Obeaur » 24 Touko 2015, 21:12

Olet muuten tehnyt hyvän työn äänieristämällä auton. Lähtikö paljon melua pois? Ja hieno auto muutenkin, olen vain koeistunut mutta harvoin tulee niin paljon omistamisen halua.


Sent from my iPad using Tapatalk


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa