HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Menossa myyntiin Impreza WRX -06

Vain yksityishenkilöiden ilmoituksia!
JKuusi
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Touko 2018, 09:09

Menossa myyntiin Impreza WRX -06

ViestiKirjoittaja JKuusi » 06 Touko 2018, 09:21

Morjensta

Auton käyttötarpeiden muututtua olen haikein mielin laittamassa myyntiin piakkoin
Imprezaa 2,5 WRX -06 vuosimallia. Ajettu 171 tkm, huollot tehty ajallaan ja hyväkuntoinen peli kyseessä. Olen ajanut itse autolla nyt n. 30 tkm joten kaikkia huoltoja ei mun aikana ole tullut eteen. Isoja ongelmia ei ole ollut. Lisäilmapumppu deletoitiin vuosi sitten Artecilla kun tuli siitä vikakoodi. Kahdet renkaat löytyy. Luonnollisesti toivoisin löytäväni autolle hyvän kodin (itsellä ollut nyt 2½ vuotta) joten laitan asian tänne tiedoksi, jos joku tietää ko. autoa jonkun etsivän. Lisätietoja saa.. myyntihintaa vielä tuumailen joten tarjouksia / ehdotuksia voi laittaa.
Auto ja kuski sijaitsee Tampereella.



Impreza.jpg
Impreza.jpg (327.41 KiB) Katsottu 3332 kertaa

JKuusi
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Touko 2018, 09:09

Re: Menossa myyntiin Impreza WRX -06

ViestiKirjoittaja JKuusi » 08 Touko 2018, 10:11

Auto siis vasemmalta ohjattava, Suomi-auto. Menossa touko-kesäkuussa huoltoon. Laitan ehkä sen jälkeen isommin myyntiin tai jo ennen jolloin tinkivaraa tietysti on vähän (huollon hinta) :D
STI:n cooleri on ja katalysaattori vaihdettu ja joku hyvin maltillinen Artecilla tehty ohjelmointi uutena. Ei mitään yltiöpäistä, Artecin mies arvioi että 260 hv/400nm. Mutta sillähän on ajettu sen jälkeen tuo 170 tkm. En oo ihan vakio WRX:lla ajanu joten en tiiä onko mitään eroa.
Artecilla mitattiin todelliset paineet 0.9 bar (auton oma mittari näyttää vähemmän) ja eikös se oo sama ku vakiossa? Hyvin ottaa kierroksia kyllä kone ja auto liikkuu pirteästi.


Hintapyyntö täällä 10 400€, katson sitten villimmillä markkinoilla kehtaisko pyytää enemmän.
puh. 040 5640774 / Jussi
Rek. nro SPI -351

JKuusi
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Touko 2018, 09:09

Re: Menossa myyntiin Impreza WRX -06

ViestiKirjoittaja JKuusi » 13 Touko 2018, 08:18

Ensi viikolla huolto jonka jälkeen aikeissa pistää myyntiin. Itseä ainakin ostaessa kiinnostaa viimeisin huolto, koska jos on edellisestä huollosta aikaa niin saattaa joskus hillitä jopa ostohaluja.

Katsastus oli maaliskuussa, ei mitään huomautuksia. No siihen on subarulla ajellessa jo tottunut..aiemmin on ollut muutama skoda, E-mersu, useampi peugeot, pari fiiua, nissan, mitsubishi jne. Vakuutuksia ja bensakuluja lukuunottamatta tää Subaru on ollut kyllä edullisin pitää. Nyt vaan nousi asumiskulut joten täytyy tyytyä myös pääomakuluiltaan halvempaan kulkupeliin. Kohtuullisia pyyntöjä on vielä vastaavilla malleilla kun oon seurannut. Mutta se on hyvä jos hinnanlasku on järkevämmällä tasolla kuin esim. mersuissa nykyään..(oman bensa E-mersun "arvo" laski 4-5000e/ vuosi joka on jo aika reipasta :wtf:

JKuusi
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Touko 2018, 09:09

Re: Menossa myyntiin Impreza WRX -06

ViestiKirjoittaja JKuusi » 13 Touko 2018, 09:09

Mittaristokuvaa
Liitteet
Mittaristo_2.jpg
Mittaristo_2.jpg (18.28 KiB) Katsottu 3007 kertaa


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa