Subaru Impreza GC8
Lähetetty: 15 Touko 2018, 20:59
Laitetaan nyt alkuun tänne vähän hiljaisempaan myyntiin.
Otsikon mukainen vasemmalta ajettava -96 Imppu myyntiin. En tästä haluaisi luopua, mutta työmatka-ajoon tarvitsen tilalle jotain "fiksumpaa" ja toinen harrasteauto tuli hankittua muutama vuosi takaperin. Auto on ollut mulla seitsemän vuotta eikä mainittavia vikoja ole matkan varrelle sattunut. Ollut käyttöautona viisi vuotta ja nyt kaksi edellistä talvea ollut talvisäilytyksessä.
Ulkokuoreltaan melko siisti, takalokasuojan puskurin reunat korjattu mulla ollessa kertaalleen ja apparin puolella alkanut jälleen hieman kuplia. Katossa isompia kiveniskuja myös fiksailtu. Käytönjälkiä toki löytyy vanhasta japsista.
Tekniikan olen vaihtanut autoon -95 vuoden WRX:stä, eli moottorin, voimansiirron, jarrut, alusta ja moottorinohjaus.
Sisusta myös edellä mainitusta autosta ja etupenkit vastaavat toisesta. Penkit hyvässä kunnossa ja tukevat hyvin, kun japanin tuonnista ovat.
Kuvia projekteista ja autosta saa pyytämällä, en osaa tänne lisätä.
Osalistaa
- EJ20G
- IHI VF24 ahdin
- ARC TMIC välijäähdytin
- ZeroSports ilmanohjain välijäähdyttimelle
- Alumiini jäähdytin
- 3" putkisto turbolta eteenpäin, Fujitsubon vaimentimet
- New Age puolat
- Säädettävä bensanpaineensäädin
- Silikoninen imukäyrä ahtimelle samoin ahtimelta välijäähdyttimelle
- Lisämittarit keskikonsolissa, ahtopaine, öljynpaine, bensanpaine
- Matala STi siipi
- Orciari lippa edessä
- Alumiininen prefacelift konepelti
- Talvirenkaat hyvät 15" aluilla
- Kesärenkaat vähemmän hyvät 17" OZ aluilla
Mukaan saa kaiken autoon liittyvän, mitä nurkista löytyy mm. keltaiset 440cc suuttimet kiskoineen ja uusi tuulilasi + lista.
Auto Varsinais-Suomessa.
Kyselyt, tiedustelut, tarjoukset viestillä täällä tai sähköpostiin.
olli.tuominen@kotiportti.fi.
Otsikon mukainen vasemmalta ajettava -96 Imppu myyntiin. En tästä haluaisi luopua, mutta työmatka-ajoon tarvitsen tilalle jotain "fiksumpaa" ja toinen harrasteauto tuli hankittua muutama vuosi takaperin. Auto on ollut mulla seitsemän vuotta eikä mainittavia vikoja ole matkan varrelle sattunut. Ollut käyttöautona viisi vuotta ja nyt kaksi edellistä talvea ollut talvisäilytyksessä.
Ulkokuoreltaan melko siisti, takalokasuojan puskurin reunat korjattu mulla ollessa kertaalleen ja apparin puolella alkanut jälleen hieman kuplia. Katossa isompia kiveniskuja myös fiksailtu. Käytönjälkiä toki löytyy vanhasta japsista.
Tekniikan olen vaihtanut autoon -95 vuoden WRX:stä, eli moottorin, voimansiirron, jarrut, alusta ja moottorinohjaus.
Sisusta myös edellä mainitusta autosta ja etupenkit vastaavat toisesta. Penkit hyvässä kunnossa ja tukevat hyvin, kun japanin tuonnista ovat.
Kuvia projekteista ja autosta saa pyytämällä, en osaa tänne lisätä.
Osalistaa
- EJ20G
- IHI VF24 ahdin
- ARC TMIC välijäähdytin
- ZeroSports ilmanohjain välijäähdyttimelle
- Alumiini jäähdytin
- 3" putkisto turbolta eteenpäin, Fujitsubon vaimentimet
- New Age puolat
- Säädettävä bensanpaineensäädin
- Silikoninen imukäyrä ahtimelle samoin ahtimelta välijäähdyttimelle
- Lisämittarit keskikonsolissa, ahtopaine, öljynpaine, bensanpaine
- Matala STi siipi
- Orciari lippa edessä
- Alumiininen prefacelift konepelti
- Talvirenkaat hyvät 15" aluilla
- Kesärenkaat vähemmän hyvät 17" OZ aluilla
Mukaan saa kaiken autoon liittyvän, mitä nurkista löytyy mm. keltaiset 440cc suuttimet kiskoineen ja uusi tuulilasi + lista.
Auto Varsinais-Suomessa.
Kyselyt, tiedustelut, tarjoukset viestillä täällä tai sähköpostiin.
olli.tuominen@kotiportti.fi.