HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Myydään Impreza 2,5 WRX 2006

Vain yksityishenkilöiden ilmoituksia!
JKuusi
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Touko 2018, 09:09

Myydään Impreza 2,5 WRX 2006

ViestiKirjoittaja JKuusi » 31 Touko 2018, 20:17

Pakoputken osaa odotellessa laitoin jo myyntiin kun aiemmassa viestissä asiaa pohdin:

löytyy nettiautosta id:llä
ID 9687752

Hintaa pähkäilin tovin ja tinkivaraa ei juurikaan jäänyt. Mutta ylioptimistiset hinnoittelut on tavallaan koomisia jos ei ole vaihdossa tarkoitus ottaa mitään, ja nyt ei ole aikomusta vaihtaa. Lisätietoja saa, jos joku tietää jonkun kiinnostuneen.

Edittiä: Vuotavan pakpoputken korvaava osa tuli tänään. Kätytetty, mutta ihan uudenveroinen. Päivitin nettiauton ilmoitusta aavistuksen verran päivällä. Näyttää nyt tulleen muitakin 05-07 WRX:iä myyntiin. Hyvä niin ihmiset kiinnostuu. Olen ymmärtänyt että tuo 2,5 on huonommassa maineessa ku 2,0. Itse oon huoltanut n. 10 000 välein ja antanu koneen käydä vähänkin kiivaamman ajon jälkeen eikä oo ollu ongelmia.

JKuusi
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Touko 2018, 09:09

Re: Myydään Impreza 2,5 WRX 2006

ViestiKirjoittaja JKuusi » 07 Kesä 2018, 20:08

Auto myyty. Siirryin toiseen "järkiautoon" eli ostin halvan vanhan Alfan, kun ei ihan kokonaan ilman autoa viitsi olla. :)


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa