HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

EJ22 tekniikka

Vain yksityishenkilöiden ilmoituksia!
wqwq
Viestit: 3
Liittynyt: 01 Maalis 2019, 09:36

EJ22 tekniikka

ViestiKirjoittaja wqwq » 06 Maalis 2019, 13:44

Myydään subarun EJ22 vapari tekniikka laatikoineen päivineen. Moottori kiinni autossa jos haluat todeta toimivaksi. Moottori tomii hienosti. Ajettu 260tkm.

Kysy puhelimitse.

Atte Taipale
0449791448
Petäjävesi

Hinta 400e.

kilpine
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Touko 2020, 19:18

Re: EJ22 tekniikka

ViestiKirjoittaja kilpine » 01 Touko 2020, 19:27

Vieläkö on kone myynnissä, jos on niin paljonko paperit lupaa sille hevosia?

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1090
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: EJ22 tekniikka

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 01 Touko 2020, 22:20

Eikös vapari EJ22 tehot oo aikalailla 136 hp tai vastaavaa. Wikipedian mukaa mallista riippuen 132-139hp.

kilpine
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Touko 2020, 19:18

Re: EJ22 tekniikka

ViestiKirjoittaja kilpine » 01 Touko 2020, 22:26

On juu, itellä olis vaan tarve alle 134.5 heppaselle.

petev
Jäsen
Viestit: 162
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 20:03
Paikkakunta: Tampere

Re: EJ22 tekniikka

ViestiKirjoittaja petev » 02 Touko 2020, 20:54

Kerroppas meikäläiselle ,
Miksi ???

kilpine
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Touko 2020, 19:18

Re: EJ22 tekniikka

ViestiKirjoittaja kilpine » 02 Touko 2020, 21:53

Katsastus setä ei tykkää jos menee sen yli, kun vaihtaa moottorin eri merkkiseen autoon.

smacine
Jäsen
Viestit: 217
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 19:14

Re: EJ22 tekniikka

ViestiKirjoittaja smacine » 02 Touko 2020, 23:42

Vanha 2.2 litrainen oli tuon 136 hv. uudempi koppaisen 95-98 tais olla 128hv.. ellen ihan väärin muista. Toi vanha 2.2 oli semmoinen kuminauhamainen kierroskone jonka alakerta oli melko voimaton. Uudempaa versiota en oo testannu, mutta oletan alavääntöä parannetun huipputehon kustannuksella..

petev
Jäsen
Viestit: 162
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 20:03
Paikkakunta: Tampere

Re: EJ22 tekniikka

ViestiKirjoittaja petev » 02 Touko 2020, 23:58

Menikös ny merkki tai malli sekasi ?

petev
Jäsen
Viestit: 162
Liittynyt: 27 Helmi 2015, 20:03
Paikkakunta: Tampere

Re: EJ22 tekniikka

ViestiKirjoittaja petev » 03 Touko 2020, 00:05

Unohtu viel ,,
Meikkis tossa ajellu jo muutaman vuoden 2.5 koneella.
1.8 paperilla ,, nou prorpleem
Ja viel E85 toimii peli

kilpine
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Touko 2020, 19:18

Re: EJ22 tekniikka

ViestiKirjoittaja kilpine » 03 Touko 2020, 07:32

Ilmajäähdytteisessä VW t3 elikkäs tölkissä ei o ihan niin huomaamaton toi koneen vaihto subarun vesijäähdytteinen.

smacine
Jäsen
Viestit: 217
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 19:14

Re: EJ22 tekniikka

ViestiKirjoittaja smacine » 04 Touko 2020, 22:03

Sun tarttee hankkia kaksi konetta. Ensin 2.0 jolla saat autoon subarun koneen paperit ja sit se 2.2 jonka vaihdat tuon 2.0 tilalle. Melko epätodennäköistä että kukaan huomaan eroa missään vaiheessa..


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa