HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Myyty kymco agility 50cc skootteri.

Vain yksityishenkilöiden ilmoituksia!
Avatar
JuuS0
Viestit: 204
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 21:18
Paikkakunta: Lahtegia

Myyty kymco agility 50cc skootteri.

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 23 Huhti 2019, 22:09

Laite uudella omistajalla.



Isäukon puolesta myyntiin alkuperäiskuntoinen 4tahti skootteri. "Nelitahti ei tukehdu pienilläkään kierroksilla". Tätä yksilöä ei ole rävelletty, ruuvattu tai "viritelty" millään tapaa - lähtenyt tehtaalta tämän kuntoisena lukuunottamatta normaalia kulumista, joka sekin on vähäistä. Ukko ajellut tällä kesäisin eestaas ja mä oon ajellut tällä kesäisin töihin, ei ole siis ollut jvg fanboysien vapetteluvaununa tai muutenkaan altistunut jonnejen es -huuruille. Kesä ja kärpäset tulee, pennut menee aivopesuleireille niin tässä ois oivallinen lahjus, on sitten muksujen kivempi ajella ympyrää ja kiusata kanssaihmisiä leireillä opitulla aivopesulla, etuna on se että vanhemman roolissa et herää yöllä kun jälkikasvu kampeaa kotiin - kymco on oikeesti hiljainen. Myöskin edukas siinä suhteessa että jää enempi aikaa ruuvata omia vehkeitä kun edes pentujen laitteet toimii takuulla. Sijoitat siis itseesi.

Sijainti Lahti, hintapyyntö näille huolettomille kilometreille ja hyvin nukutuille öille ois 600 euroa mutta kyllähän te tiiätte.

Yhteyttä yv taikka nolnelnel 5nolnol ysiysiysiysi.
Whatsappi toimii myös, melkein hyvempi koska työ haittaa harrastuksia ja kaiken maailman vähäpäät "akuutteine" kumiongelmineen pitää mut kiireisenä pitkälle iltaan.

https://nettimoto.com/2313534

Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
Viimeksi muokannut JuuS0 01 Kesä 2019, 11:43, yhteensä muokattu 1 kertaa.
Regashí 1.8/2.0 -91
Regashí 2.2 -90
Impreza wrx jdm -95(?)
Justy 1.2 -89 (vaimokkeen)
Fozzie cross sports 2.0 -03(vaimokkeen)

Avatar
JuuS0
Viestit: 204
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 21:18
Paikkakunta: Lahtegia

Re: Myydään kymco agility 50cc skootteri.

ViestiKirjoittaja JuuS0 » 30 Huhti 2019, 19:53

Lisättäköön vielä listaan että tämä on ollut yhdellä omistajalla koko elinikänsä! Lisättäköön myös että palstalaisille hinta on 500 euroa vapun aiheuttaman pätkäviikon kunniaksi, jos tulee kuusitähtisellä noutamaan niin aina parempi, hintaan se ei vaikuta.

Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
Regashí 1.8/2.0 -91
Regashí 2.2 -90
Impreza wrx jdm -95(?)
Justy 1.2 -89 (vaimokkeen)
Fozzie cross sports 2.0 -03(vaimokkeen)


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa