Stinger kirjoitti:- Ratti on hyvän tuntuinen nahkainen ja sopivan paksu. Subaru - miksi ratin syvyyssäätö puuttuu??
Pari kyssäriä uusilla Subaruilla ajaville:
- onko CVT:ssä huollettavia kohteita?
- kuuluuko Subarun määräaikaishuoltojen ohjelmaan voimalinjan huollot?
tuRboman kirjoitti:Pari kyssäriä uusilla Subaruilla ajaville:
- onko CVT:ssä huollettavia kohteita?
- kuuluuko Subarun määräaikaishuoltojen ohjelmaan voimalinjan huollot?
Öljynvaihdot. Kuuluu vaihtaa sekä CVT laatikkoon, että myös perään. Uudessa Outbackissä CVT:n vaihtoväli on lyhennetty edellisesti 90tkm -> 60tkm.
Pidän tätä vain järkevänä juttuna. Vaikka kustannus onkin aika suuri, luo se hieman lisäluottamusta laatikon kestoon. Kuitenkin jo edellisessä versiossa luki huoltokirjassa, että kovemmassa käytössä öljynvaihtoväli on 45tkm. Joten ihan mielenrauhan vuoksi 60tkm on aika sopiva. Toki niille jotka ajaa tuon määrän jo vuodessa, saattaa se hieman sylettää.
Mulla oli muuten vahvasti harkinnassa XT Forester tämän Outbackin sijaan. Joku esittelyauto ois sopinut budjettiin ja sisäinen vääntö oli ajoittain aika kova. Mutta hallituksen mielipide asiaan oli selkeä ja sehän tietysti helpotti myös omaa valintaa ;D
peikonen kirjoitti:Perheessä on 2013 XT ja kovasti on tykätty, Lineatronic CVT on toiminut helkkarin hyvin joka tilanteessa. Mitään ongelmia 40tkm aikana ei ole ollut sen kanssa.
peikonen kirjoitti:Ihmettelin miksi Eyesightia ei saatu varusteeksi, sellainen kun on jo Outbackissa ja yhden koeajon perusteellla vaikutti melko hienolta.
peikonen, millaista keskikulutusta olet saanut XT:llä?
Stinger kirjoitti:peikonen kirjoitti:Ihmettelin miksi Eyesightia ei saatu varusteeksi, sellainen kun on jo Outbackissa ja yhden koeajon perusteellla vaikutti melko hienolta.
Todella ihmeellinen linjaus. Sitä saa Foresteriin kuitenkin muualla maailmassa ja pitäisi ehdottomasti olla vakiona tässä premium-hintaisessa XT:ssä.
tuRboman kirjoitti:Stinger kirjoitti:peikonen kirjoitti:Ihmettelin miksi Eyesightia ei saatu varusteeksi, sellainen kun on jo Outbackissa ja yhden koeajon perusteellla vaikutti melko hienolta.
Todella ihmeellinen linjaus. Sitä saa Foresteriin kuitenkin muualla maailmassa ja pitäisi ehdottomasti olla vakiona tässä premium-hintaisessa XT:ssä.
Ensi vuonna ihan varmasti tulee. Ja jälleen on kaikkien "pakko vaihtaa" uuteen autoon
Eikös tuo ole normaalia kaikilla automerkeillä Pidetään asiakkaita löyhässä narussa jatkuvasti ja näin saadaan auton kiinnostavuus jatkumaan läpi kyseisen mallin iän.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa