HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Kolarivaurioiden korjaukset Oulun seudulla?

Keskustelua melkein mistä vaan...
Karim
Viestit: 47
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:37

Kolarivaurioiden korjaukset Oulun seudulla?

ViestiKirjoittaja Karim » 07 Joulu 2015, 17:59

Moro,
Parkkipaikalla tuli "pusu" vänkärinpuolen etukulmaan. Pintaviirua (paikoin maali lähtenyt kokonaan pois) on ihan etukulmasta eturenkaan pyöränkaareen saakka. Peltiä ei mennyt ruttuun, mutta sen verran on tuo kulmapelti käynyt sisässä, että pyöränkaaren sisätaitteen yläosassa on pieni kohouma josta pintamaali rapissut pois.

Eli maalausta puskuriin, pyöränkaaren kohouman oikaisu sekä paikkamaalaus tarvitaan. Oletan, että puskuri maalataan. Tosin tiedän vastaavia tapauksia, joissa koko puskuri vaihdetaan uutteen maalauksen sijasta. Passaisi minulle sekin niin saisi kiveniskemät samalla kertaa pois.

Kyselisinkin kokemuksia ja suosituksia missä tällainen operaatio kannattaisi Oulussa teetättää?

Korvaavan vakuutusyhtion partnerit Oulussa ovat: wetteri, veho, rintajouppi ja delta-auto.
Saa ehdottaa muita hyvää jälkeä tekeviä kolarikorjausfirmoja.
Subaru Forester XT CVT (MY13)

Rauhallinen Erkki
Viestit: 105
Liittynyt: 03 Helmi 2015, 23:20

Re: Kolarivaurioiden korjaukset Oulun seudulla?

ViestiKirjoittaja Rauhallinen Erkki » 07 Joulu 2015, 23:40

Havana. Nykyinen Autoklinikka. Ei oikeen muita edes etäisesti varteenotettavia paikkoja ole. Oma Subbe kävi vakuutusyhtiön ohjailemana Wetterillä...joo...en tiedä miksi suostuin. Sävy oli saatu mätsäämään hyvin, mutta katsotaan nyt onko pohjat puskurista tehty kunnolla, vai alkaako lastut lentelemään ekasta kiveniskemästä. Teippirajan vetäminen puskurin mustan osan (OB) ja maalatun osan välillä tuntui Wetterillä olevan myös hieman haastavaa. v*****aa se milli mikä pitänyt sössiä sinne mustalle alueelle.

Mutta ääni Autoklinikalle. Vahva ääni.
MY12 XV 2.0i S-CVT

ex.MY12 OB 2.5i CVT UA Ivory
ex. MY10 Legacy STW 2.5i CVT VA

Karim
Viestit: 47
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:37

Re: Kolarivaurioiden korjaukset Oulun seudulla?

ViestiKirjoittaja Karim » 09 Joulu 2015, 08:48

No tuota Havanaa olen mielessä pyöritellyt, josko sinne veisin. Tosin joltain foorumilta luin, että työn jälki ei olisi Autoklinikan myötä enää vanhan kunnon Havannan taattua laatua. Tiedäppä näistä...
Subaru Forester XT CVT (MY13)

Avatar
Timor
Viestit: 59
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 16:07

Re: Kolarivaurioiden korjaukset Oulun seudulla?

ViestiKirjoittaja Timor » 09 Joulu 2015, 11:02

Noiden kuvien perusteella Autoklinikalle lähtisi kyllä ei-ääni: http://www.pesukinnas.com/viewtopic.php?f=20&t=4686

Itse en osaa suositella yhtään, kaikkien kanssa on mennyt enemmän ja vähemmän takuuhommiksi tai tappeluksi. Voi se vika olla vastaanottajassakin kyllä. :D
Mazda CX-5 -18
Ex: Legacy TD -08

Rauhallinen Erkki
Viestit: 105
Liittynyt: 03 Helmi 2015, 23:20

Re: Kolarivaurioiden korjaukset Oulun seudulla?

ViestiKirjoittaja Rauhallinen Erkki » 09 Joulu 2015, 17:03

No joo, ei kyllä Autokliniikan ajan Havanasta kokemusta. Aiemmin se ainakin näistä isommista operoijista oli ainoa vaihtoehto oikeastaan näillä lakeuksilla. Kuvista voisi perinteisesti todeta, että hyvät maalarit lähes poikkeuksetta on "ei niin hyviä" myllyttäjiä.
MY12 XV 2.0i S-CVT

ex.MY12 OB 2.5i CVT UA Ivory
ex. MY10 Legacy STW 2.5i CVT VA

Karim
Viestit: 47
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:37

Re: Kolarivaurioiden korjaukset Oulun seudulla?

ViestiKirjoittaja Karim » 08 Touko 2016, 19:39

Autoklinikalla (ent. Havanna) tuli foresteria käytettyä ja tyytyväinen olen työn jälkeen ollut ja palvelusta kans plussaa.
Koko etupuskurihan siinä maalattiin ja kyllä nyt on taas nätti puskuri. Kovasti oli puskurissa kiveniskemiä yms. mutta eipä ole enään.
Subaru Forester XT CVT (MY13)

Amazonmies
Viestit: 87
Liittynyt: 21 Helmi 2015, 10:31

Re: Kolarivaurioiden korjaukset Oulun seudulla?

ViestiKirjoittaja Amazonmies » 08 Touko 2016, 22:12

Oulun Autopisteessä olen omalla rahalla pari kertaa maalauttanut ja ainakin omaa silmää on työnjako miellyttänyt.

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Subaru Outback 2,5 Ridge MY16
Audi A4 Quattro 1,8T MY02

Amazonmies
Viestit: 87
Liittynyt: 21 Helmi 2015, 10:31

Re: Kolarivaurioiden korjaukset Oulun seudulla?

ViestiKirjoittaja Amazonmies » 08 Touko 2016, 22:13

Siis työnjälki miellyttänyt. Tapatalk ja automaattinen korjaus...

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Subaru Outback 2,5 Ridge MY16
Audi A4 Quattro 1,8T MY02


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa