Mauri H kirjoitti:Kyllä mä oon antanut kässäriä kun tarvii, ei se siitä hajoa, kai
Mauri H kirjoitti: Omassa ajovakaus on pois päältä niin pystyy leikkimään mutta vakiona kun noista ei saa sitä pois niin sladissa vieminen on melko mahdotonta.
Jampsu kirjoitti:2011 diesel fore ihan samanlainen ku legacy gt-b ja legacy gt vaatii vaan sitä runtua että lähtee menemään sinne minne haluaa. Tietysti jarrulla voi kokeilla ottaa etupäähän pitoa jos meinaa mennä ihan suoraan.
Aikaisempaan kommenttia et eikös kuitenkin se 4at ole 90/10 heikoimmillaan ja parhaillaan 50/50 mpt hännällä.
Mauri H kirjoitti:Joo mä irroitin ratin asentotunnistimen johdon. ESP:in vikavalo syttyy, muita ei. Vikakoodin nollaus luultavasti vaatii testerissä käyttämisen, mulle se ei ole ongelma enkä halua noita estoja päälle ainakaan nyt.
Anturin johto on rattiakselin oikealla puolella kojelaudan alla, voin napata Foresta kuvan jossain vaiheessa. Mä purin omasta ratin, rattiakselin muovit ja muut tiellä olevat muovit ja seurasin johtoa ekaan liittimeen ja irroitin sitten sen.
Qulle kirjoitti:Eli ei mielellään vasemman jalan jarrulla sitomisia? Kässäri jäi nyt vähän auki vielä... eli sigun Outback kyseessä. Mistäs nyt sais varmuuden uskaltaako rytkiä?
Mauri H kirjoitti:Ei oo tollaista ominaisuutta sähkökaasussa. Hyvin toimii vaikka jarruttais.
Ville K kirjoitti:Kävin nyppäsee sen ratin asentotunnistimen liittimen irti. Mäkilähtöavustin lakkasi toimimasta. Muuten näyttäisi kaikki pelittävän.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa