Paskapuhetta, ettei pois saa. Eri, että onko se halua ottaa pois.
Meillä levorg vm.-16. Otettu käyttöön 10/2015. Merkkiliikkeessä rengaspaine valvonta otettu pois käytöstä ssm3 testerilläweba kirjoitti:Auto kävi tänään pajalla ja nyt on taas viisi pulttia joka renkaassa. Samalla yritettiin myös tuota TPMS deaktivointia. Tuota ei pystynyt ottamaan pois tästä vm. 15 Levorgista, harmi. Plan B:kään ei toiminut, koska talvirenkaissa ei ollut kloonattavia antureita, että olisi saanut kloonianturit talvirenkaisiin. Päädyin sitten koodauttamaan talvirenkaat sisään. Tämä oli huollon mukaan ainut keino saada tuo valo pois. Nyt sitten keväällä alkaa taas TPMS-valo loistamaan...
Sinänhänsä tuo renkaiden koodaaminen on nopea ja edullinen homma, mutta turhaa hommaa se oli huoltoneuvojankin mielestä.
Meillä levorg vm.-16. Otettu käyttöön 10/2015. Merkkiliikkeessä rengaspaine valvonta otettu pois käytöstä ssm3 testerillä
On erikoinen homma kyllä. Nykyään ssm4 softaa käyttävät yleensä.weba kirjoitti:...ja MY2016 näyttäisi olevan tämäkin VIN-koodin mukaan.
JuhaH kirjoitti:Asensin viimein tänä syksynä LED-lisäpitkän
Baz kirjoitti:Olisiko mahdollista nähdä kuva minkälainen keulasta tuli?
Olen itse aika ajoin LED-paneelia miettinyt. Jotenkin olen takertunut siihen miten/minne laittaisi tukiraudat (eli pikku asiaan) Osittain maskisuojan vuoksi tuo pohdinta
JuhaH kirjoitti:Rintapelti on tuossa maskin aukon alaosan tasalla, joten ostin lattamaiset tukiraudat mallia motonet ja laitoin ne rintapellissä jo valmiina oleviin reikiin kiinni. Kerrankin näin päin että sattui olemaan valmiit paikat..
JuhaH kirjoitti:Se jäänyt mainitsematta ettei välttämättä kannata mitään älyrelettä (tyyliin XBB) miettiä näiden vanhempien Levorgien kanssa.
p128194 kirjoitti:Samanlaista ongelmaa oli vanhempieni MY14 XV + Hakkapeliitta R -yhdistelmässä. Kun siihen vaihdettiin uudet nastarenkaat, ongelma katosi. Näyttäisi siltä, että (Nokian) kitkoissa pito riittää 2-3 talvea.
yason kirjoitti:p128194 kirjoitti:Samanlaista ongelmaa oli vanhempieni MY14 XV + Hakkapeliitta R -yhdistelmässä. Kun siihen vaihdettiin uudet nastarenkaat, ongelma katosi. Näyttäisi siltä, että (Nokian) kitkoissa pito riittää 2-3 talvea.
Autona ei Levorg vaan Outback, mutta siinä mulla on 225-levyiset Michelinin X-Icet, joiden pito on kitkarenkaiksi ihan hyytävän hyvä. Toisessa autossa on samanlaiset vanhemmat (uutena ostetut toki) 15-tuumaisina ja olen tässä odotellut, että josko ne alkaa olla vaihtokunnossa, mutta joka talvi totean, että vielä vaan on pitoa jäljellä. Kun kerran kulutuspintaakin on, niin taitaa olla viidettä talvea alla tässä vaiheessa...
chinaski kirjoitti:Mietinnässä josko päivittäisi rouvan auton Levorgiin. Noita ~100 000 km ajettuja näyttää olevan muutamia myynnissä. CVT:stä ei ole kokemusta, joten mitä koeajossa pitäisi otta huomioon liittyen vaihteistoon? Eikös tuo 1.6l kone ole ketjulla? Mitä muuta noista kannattaa tarkistaa?
Jälkiasenteisenachinaski kirjoitti:Levorg tuli taloon "kakkosautoksi". Onko Webasto ollut noissa vakiovarusteena, vai laitettu jälkiasennuksena? Semmoinen kun näytti tuossa olevan.
kristoforo72 kirjoitti:Hei. Auton vaihto alkaa pikkuhiljaa olla ajankohtainen, t25 1.8 avensiksella ajeltu vuodesta 2007, yhtenä vaihtoehtona on levorg. Kuinka luotettava tuollainen 2015-16 n.120000km ajettu levorg on? Onko jotain erityistä mihin kiinnittää huomiota koeajolla?
Olisi mukava kuulla pidemmän aikaa auton omistaneiden mielipiteitä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa