HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Webasto, eberi vai Binar?

Keskustelua melkein mistä vaan...
Forester XT
Viestit: 201
Liittynyt: 10 Heinä 2015, 16:14

Webasto, eberi vai Binar?

ViestiKirjoittaja Forester XT » 11 Marras 2016, 17:07

Mielessä käynyt jonkun tuollaisen hommaaminen.. Onko noissa kovastikkin eroja käytännössä`?
Aiheuttaako tuo boxeri jotain eroavaisuuksia asennuksessa?
Saa antaa vinkkejä mistä tuollaisen saisi halvimmalla asennuksineen :occassion:

Avatar
tuRboman
Viestit: 505
Liittynyt: 06 Maalis 2015, 22:18

Re: Webasto, eberi vai Binar?

ViestiKirjoittaja tuRboman » 11 Marras 2016, 17:35

Ainoastaan asennuspaikalle tai sille löytyvälle tilalle bokserilla on merkitystä. Muuten ei. Sehän tulee periaatteessa vain vesiputken väliin sekä polttoaineliitäntä tulee siihen pumpulle.

Paras ois kun löytäis firman joka on ko mallin autoon jo asennellut, niin ei tule ylläreitä letkujen ja johdotusten suhteen. Vaikka webastolta ja eberiltä löytyy kyllä aika selkeät ohjeet asennussarjoineen useimpiin autoihin.

Mulla on ollut hieman sama mielessä, että käytetyn jos sais hommattua Foresteriin ja ottais projektiksi asennella paikoileen. Yhtään en ole itse laittanut, mutta kaverina olen ollut. Meillä on Outbackissä webasto pelkällä t-91 kauko-ohjaimella ja erittäin tyytyväisiä on oltu. Edellisessä OB:ssa oli samanlainen ja hyvin se toimi sen minkä meillä oli.
Subaru Outback 2.5i CVT 2015
Subaru Forester 2.5XT at 2006


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa