Sivu 1/4

Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 29 Tammi 2015, 12:59
Kirjoittaja JPA
Ei taida Levorgin suuomeen tulosta olla vieläkään mitään virallista aikataulua.
http://tekniikanmaailma.fi/subarulta-tulossa-levorg/

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 29 Tammi 2015, 14:59
Kirjoittaja JayL
Levorg STi (manuaalina) kelpais ihan koska vaan!

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 29 Tammi 2015, 18:53
Kirjoittaja JuhaH
http://www.subaru.fi/uutiset/2014/subar ... npalkinto- uumoilee Levorgia Suomeen syksylle 2015, saa sitten nähdä pitääkö paikkansa.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 29 Tammi 2015, 22:28
Kirjoittaja KaiKU
Luottomyyjäkin kertoi epämääräisesti .... "Sen verran, että se Levorg tulee varmaan sitten loppuvuodesta." :shock:

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 09 Helmi 2015, 11:41
Kirjoittaja nemola
Nyt todetaan jo varmemmin (?) "ensi syksynä Suomeen saapuvan Subaru Levorgin".

http://www.subaru.fi/uutiset/2015/subaruuutuudet-levorg-ja-outback-esilla-genevessa

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 09 Helmi 2015, 21:59
Kirjoittaja SammyG
Levorggi sillä FA20 motilla mikä on uudes WRX:ssä ja CVT-laatikolla. Nam. Sit jäis pullukka pelkkään harrasteluun...

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 21 Helmi 2015, 14:50
Kirjoittaja JPA

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 21 Helmi 2015, 17:39
Kirjoittaja an13
Kunhan ei 2 litraisen kanssa käy Suomeen virallisen maahantuonnin kanssa kuten edellisen 2.5 turbon ja 3.6 vaparin kanssa että "päästöverot, ei kannata". Noh kunhan EU tyyppihyväksyntä löytyisi niin voisi itse käydä.

Lähetetty: 21 Helmi 2015, 22:14
Kirjoittaja Sandman1
Kelpais... Paljonkohan suomen kansalainen tosta joutuu köyhtymään... vois ton 300 ajetun legan vaihtaa tohon 2l gt malliin...

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 23 Helmi 2015, 11:28
Kirjoittaja JPA
https://www.youtube.com/watch?v=GwUWUxJCrXI
Tässä videossa ei tosiaankaan painella nappuloita :wtf:

Re:

Lähetetty: 23 Helmi 2015, 12:22
Kirjoittaja Jampsu
Sandman1 kirjoitti:Kelpais... Paljonkohan suomen kansalainen tosta joutuu köyhtymään... vois ton 300 ajetun legan vaihtaa tohon 2l gt malliin...

Eipä tänne tarvii haaveilla 280hv 2L turboa... 1.6L turbo tulee Eurooppaan. Japsien omille markkinoille ne on suunnattu. Johan se on nähty aiemmin muidenkin mallien kanssa.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 23 Helmi 2015, 15:49
Kirjoittaja nemola
280hv voi olla turha odotella, mutta Fore XT:n 240hv kone Levorgissa olisi sekin jotain, kun Subarun 2015 suomihinnastossa on nyt näköjään vain BRZ, STI, Forester ja Outback.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 03 Maalis 2015, 17:36
Kirjoittaja JPA
http://m.iltasanomat.fi/autot/art-1425269593225.html
Kyllä pitäisi jollakin viritysasteella tulla 2.0 koneellakin.
Milloinkahan hinnat on selvillä? Paha autokuume vaivaa ja kesän aikana tulee parilta muultakin merkiltä mielenkiintoisia uutuuksia tarjolle...

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 04 Maalis 2015, 00:23
Kirjoittaja JuhaH
Genevestä:
Kuva

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 04 Maalis 2015, 11:28
Kirjoittaja Opinion
Subaru released only a single detail about the specifications of the Euro Levorg due this fall - it will be equipped with the FB16 DIT engine.


Alkaa viime vuotiset huhut käymään toteen. Eli ei tulis 2.0DIT:iä ainakaan alkuun. Veikkaan että ei tule koskaan.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 04 Maalis 2015, 13:08
Kirjoittaja JPA
http://www.subaru.fi/uutiset/2015/urheilullinen-subaru-levorg-syksylla-suomeen:

Euroopassa myytävää Subaru Levorgia vauhdittaa ensimmäistä kertaa täysin uusi 1,6-litran polttoaineen suoraruiskutuksella varustettu turboboxermoottori, jonka huipputeho on 168 hevosvoimaa ja maksimivääntö 184 Nm. Moottorin jatkeena on portaaton Lineartronic-automaattivaihteisto.


Toivottavasti tuossa maksimiväännössä on virhe? Klonkswagenkin ottaa 1.4 koneesta 250 Nm.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 04 Maalis 2015, 13:14
Kirjoittaja JPA
Pikainen googletus kertoi, että 184 lb-ft (=250 Nm) lienee oikea arvo.
Eli ihan ok tuon kokoiseen koneeseen.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 09 Maalis 2015, 17:51
Kirjoittaja Hena
juttelin tossa laakkosen myyntipiälikön kanssa ni uumoili vähän että hinta vois sijoittua noin 35k tietämille :) v***u jos sen tohon hintaan sais ni vaihtasin heti :)

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 09 Maalis 2015, 18:30
Kirjoittaja JPA
Hena kirjoitti:juttelin tossa laakkosen myyntipiälikön kanssa ni uumoili vähän että hinta vois sijoittua noin 35k tietämille :) v***u jos sen tohon hintaan sais ni vaihtasin heti :)

Jännityksessä eletään. Toivottavasti jäisi alle 35k€. Co2 päästöiltään tuon luulisi olevan parempi kuin esim. 2.0 CVT Forester (alkaen 36 k€) ja veron sitä myöten pienempi. Toisaalta jos siitä tulee Legacyn korvaaja, niin ei sitä varmaan kovin halvalla tulla myymään. Normi Legacy ilmeisesti jäi euroopan tuontiohjelmasta pois ja nyt myydään vain Outbackia.

Olen pyöritellyt mielessä joitakin auto vaihtoehtoja, hintahan se loppupeleissä ratkaisee.
Saa nauraa, mut ei ole pakko hei:
Nelivedot:
1. Subaru Levorg (Onhan se Subaru, 3v takuu)
2. Mazda CX-3 (3v takuu, ruostuukohan tämäkin jo pilvisellä säällä, ennakkohinnat selvillä: 2.0 manuaali AWD ~31 k€)

Vajaavetoiset :shh: :
3. Seat Leon Cupra (ei huono ajettava etuvetoiseksi, takuu vain 2v, ~37 k€)
4. Nissan pulsar 1.6 dig-t (hinta ja myynnin alku ei tiedossa, takuu 3v)
5. Hyundai i30 1.6 turbo (hinta ja myynnin alku ei tiedossa, takuu 5v)

Täytyy ruveta Mitsua kaupittelemaan...

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 09 Maalis 2015, 19:05
Kirjoittaja -teme-
Mitenkäs levorg voi muka legacyn korvata kun se on pienempää autoluokkaa?? Tuntus vähän järjettömältä että jätetään tilava farkku pois kokonaan myynnistä :wtf:

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 09 Maalis 2015, 19:44
Kirjoittaja suparu
-teme- kirjoitti:Tuntus vähän järjettömältä että jätetään tilava farkku pois kokonaan myynnistä


Onhan Outback ?

Tykkäsin Legacysta muuten, mutta sillä ei ollut asiaa päätieltä syrjäteille, keulamuovit vastasi maahan jos vähänkin oli notkoa päätien ja syrjätien yhtymäkohdassa. Silloin suunnittelin Outbackia seuraavaksi autoksi, mutta Forester kiilasi väliin turbon voimalla ja nyt jatketaan, ilman turboa vaan.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 10 Maalis 2015, 18:22
Kirjoittaja Hena
eniten tässä auton vaihto hommassa v*****aa se että kun köyhän on pakko ostaa rahotuksella niin käytännössä kaikilta muilta merkeiltä tulee tarjouksia että nyt rahotus vain näin ja näin paljon ja lisäksi vanhasta saat näin paljon, ja vielä lisäksi saat tämmöisen ja tämmöisen varustepaketin kaupan päälle.


no mitä tarjoaa subaru, korko 6% ja kaupan päälle pissapoika täyteen.......ttu

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 10 Maalis 2015, 19:20
Kirjoittaja -teme-
suparu kirjoitti:
-teme- kirjoitti:Tuntus vähän järjettömältä että jätetään tilava farkku pois kokonaan myynnistä


Onhan Outback ?

Tykkäsin Legacysta muuten, mutta sillä ei ollut asiaa päätieltä syrjäteille, keulamuovit vastasi maahan jos vähänkin oli notkoa päätien ja syrjätien yhtymäkohdassa. Silloin suunnittelin Outbackia seuraavaksi autoksi, mutta Forester kiilasi väliin turbon voimalla ja nyt jatketaan, ilman turboa vaan.


Entäs ne ihmiset ketkä ei tunne tarvitsevansa outbackin tarjoamaa maavaraa vaan etsivät henkilömallin tilavaa farkkua, voi olla että käveleevät audi kauppaan. :lol:

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 10 Maalis 2015, 20:25
Kirjoittaja Mauri H
-teme- kirjoitti:Entäs ne ihmiset ketkä ei tunne tarvitsevansa outbackin tarjoamaa maavaraa vaan etsivät henkilömallin tilavaa farkkua, voi olla että käveleevät audi kauppaan. :lol:


Ne on väärässä.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 10 Maalis 2015, 23:09
Kirjoittaja SammyG
-teme- kirjoitti:Entäs ne ihmiset ketkä ei tunne tarvitsevansa outbackin tarjoamaa maavaraa vaan etsivät henkilömallin tilavaa farkkua, voi olla että käveleevät audi kauppaan. :lol:


Tämä osoittaa lähinnä sen, että Subarun myynti&markkinointi Suomessa on aivan lapsen kengissä. En löydä markkinoilta juuri laiskempia ja tylsiä mainoksia kuin Subarun ja Mitsun. Pappamalli sitä ja mammamalli tätä. Jopa Possu meinaa WRC:hen mukaan kun natsivaunun myynti on pysyny hyvänä rallipoluista huolimatta.

STI on tarjonnut luokassaan ihan kivaa katsottavaa sekä Lemanssissa 24h ajoissa ja rallycrossissa jenkeissä. Missä on kaikki tämä leuhutus?

edit: Kuka teistä tiesi, että Suomalainen kuski voitti red bullin sponssaaman x-gamesin mestaruuden muutama kuukausi sitten? Äijä nykäs varmasti hyvät massit ja famet palikka kenin ja moto pastranana pieksemisestä..

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 26 Maalis 2015, 21:21
Kirjoittaja JPA

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 31 Maalis 2015, 19:43
Kirjoittaja JPA
Saksassa hinta-arvio: alkaen 32t€. Ei oikein lupaa hyvää kotimaista hintatasoa ajatellen.
"Auch die Preise für Deutschland stehen noch nicht fest, sie dürften aber bei gut 32.000 Euro beginnen."
http://www.autozeitung.de/auto-fahrbericht/subaru-levorg-kombi

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 01 Huhti 2015, 11:14
Kirjoittaja nemola
Meinasin ensin möläyttää, että heikentynyt euro ei ehkä tee hyyvää hinnoittelulle, mutta eihän euro olekaan nyt mitenkään heikko verrattuna jeniin pidemmällä aikavälillä. No tuo hintahan vaikuttaa vielä olevan lähinnä tuon lehden / toimittajan hatusta vedetty. Muutenkin ärsyttävän tiukasti Subarun on pantannut Levorgin euromallin tietoja, Geneven näyttelykin oli lähinnä puukon kääntämistä haavassa, katsoa saa, mutta mitään emme kerro.

Tuon lehtijutun mukaan EyeSight-kamerasysteemi olisi optio, toivottavasti pitää paikkansa, en ole vielä oikein lämmennyt.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 01 Huhti 2015, 11:20
Kirjoittaja SammyG
Sit vaan pitää toivoa, että ne raasukat tekee maahantuonnissa kaupan jeneissä tai euroissa, eikä dollareissa kuten mannerten välillä tuppaa jostain perverssistä syystä raha liikkumaan.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 01 Huhti 2015, 13:26
Kirjoittaja Mauri H
EyeSight on aivan taatusti vakiovaruste suomessa, varmaan koko euroopassa. OB:ssähän se lehtijuttujen mukaan on jo vakiona ja kun nyt ollaan niin turvallisuuskeskeisiä ja kaikki intona haluaa noita hemmetin ajoavustimia niin koittavat varmasti myyntivalttina pitää sitä vakiovarusteena.

No okei, edellä ajavan nopeutta seuraava vakkari olis kai kiva, vaikka harvoin mä kenenkään pumppaajan perässä jaksan ajella.

Lähetetty: 02 Huhti 2015, 22:39
Kirjoittaja Sandman1
OBssä ei vaan lehtijuttujen mukaan, vaan oikeasti autoa ei suomesta saa ilman ESsää... Tätä linjaa Subaru todennäköisesti tulee noudattamaan jatkossakin. Siis miksei Levrog olisi samalla tavalla? Tämä on yksi syy, minkä takia Subaru pärjää euro-NCAP testeissä. En usko, että linjausta muutetaan ja miksi pitäisi? Tämä järjestelmä toimii varmasti paremmin, kuin esim rakkaan naapurimme valtamerkissä (Volvo siis jos joku ei tajunnut) kätettävä tutkajärjeatelmä, joka ei toimi ollenkaan jos ilmassa on vähänkään vettä kiinteämpää...

Re:

Lähetetty: 03 Huhti 2015, 02:01
Kirjoittaja nemola
Sandman1 kirjoitti:En usko, että linjausta muutetaan ja miksi pitäisi?


No ehkä mä vaan haikailen vanhoja "hyviä" aikoja ja kuvittelen, että suuremmista ulkomitoistaan huolimatta Levorg olisi myös turpofarkkuimpun perillinen, johon ei kuulu pakolliset ajoavustimet. Siis sinänsä EyeSight voisi olla ok, mutta kun se kai perustuu eteenpäin katseleviin kameroihin, niin tulee mieleen, että sen tukemiseksi myös poistettaisiin espin poiskytkeminen edes osittain. Eli onko enää kivaa tiedossa jääradalla?

Re: Re:

Lähetetty: 03 Huhti 2015, 11:07
Kirjoittaja JPA
nemola kirjoitti: Eli onko enää kivaa tiedossa jääradalla?

Taitaa uusissa kohtuuhintaisissa autoissa olla aika vähän sellaisia joita ajaessa on missään mitään kivaa. Ja jääratojakin on nykyään aika harvakseltaan.
Itse siirryin pitämään hupia kaksipyöräisellä. Hinta-hupi suhde on paljon parempi ja kärsii vähän heikommillakin jäillä ajella. Tosin saattaa vaikka polvilumpio murtua pikku arviointi virheen seurauksena...

Re: Re:

Lähetetty: 03 Huhti 2015, 11:17
Kirjoittaja mechanix
JPA kirjoitti:
nemola kirjoitti: Eli onko enää kivaa tiedossa jääradalla?

Taitaa uusissa kohtuuhintaisissa autoissa olla aika vähän sellaisia joita ajaessa on missään mitään kivaa. Ja jääratojakin on nykyään aika harvakseltaan.
Itse siirryin pitämään hupia kaksipyöräisellä. Hinta-hupi suhde on paljon parempi ja kärsii vähän heikommillakin jäillä ajella. Tosin saattaa vaikka polvilumpio murtua pikku arviointi virheen seurauksena...

Pitää ostaa joku vanha "romu" jolla uskaltaa vetää sukka syylärissä ja hymy korvissa jääradalla eikä tarvii varoa joka jäänokaretta jos puskuriin tulisi vaikka lommo ;) Kyllä suomessa jääratoja riittää, pelloilla ja järvillä, joten saa kyllä ihan sydämensä kyllyydestä rällätä kun vaan jaksaa vähän vaivautua :)

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 03 Huhti 2015, 11:18
Kirjoittaja Mauri H
Onhan se nyt aivan selvää että ei vanhan farkkuimpun perillistä enää tule. Autoja tehdään suurelle massalle, jopa Subarut ja ostajat edellyttää noita elektronisia turvavälineitä. Tosiaan myös suurin arvosana NCAP-testeissä taitaa edellyttää aktiivisia turvallisuusvarusteita.

Tähän suuntaan mennään ja varmasti vuosi vuodelta ikävämpään, kohta ajellaan automatisoiduilla autoilla letkoissa tasavauhtia ja näplätään itse samalla tablettia. Kukaan ei enää itse aja autoa, tai edes osaa. Kai se on turvallisempaa ja joutuisampaa, mutta hemmetin vastenmielinen ajatus kyllä.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 03 Huhti 2015, 11:53
Kirjoittaja nemola
Mutta edellyttääkö mikään sitä, että "autoilijan apupyöriä" ei saa kytkettyä millään tilapäisesti pois, no vakuutusyhtiöt märissä unissaan tietysti. En mä tietenkään odota, että Levorgista tai mistään uudesta automallista tulee enää mitään karvalakkia turvavarusteiden osalta, mutta henk.koht. on melkoinen kynnys autoon, joka on ns. tehty ajettavaksi, mutta menee negatiivisessa mielessä kuin juna kiskoilla aina ja iänkaikkisesti vaikka ajaisi yksin sänkipellolla. Se, että maavaraltaan korkeammissa autoissa on esp aina päällä on vielä ymmärrettävää.

Mutta tosiaan, eihän tässä vielä ole juuri mitään tietoa euro-Levorgista, voin jatkaa päiväuniani. :sleepy2:

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 03 Huhti 2015, 11:55
Kirjoittaja Mauri H
Eikös normikorkuisista Subaruista ole toistaiseksi saanut kaikki avut pois? Vain Fore ja OB on ne mallit joissa ajovakaudenhallinta jää taustalle valvomaa korotetun maavaran takia.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 03 Huhti 2015, 12:01
Kirjoittaja nemola
Voi olla, että saa pois päältä, mutta EyeSightin kanssa epäilyttää, että se olisi estetty. Mitä se tekisikään, jos vetäisi kahva edellä keula seinää viistäen suljetulla alueella ihan vaan omaksi ilokseen... Hätäjarrutuksen? :D No ehkä se tunnistaa myös auton liikesuunnan. Mielenkiintoinenhan tuollainen EyeSight on noin niinku teknisesti.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 03 Huhti 2015, 14:04
Kirjoittaja JuhaH
Noh, ei tuo EyeSight mikään mörkö ole tuon suhteen. Täältä voi lueskella lisää mitä se tuo mukanaan:
http://www.subaru.fi/lineup/outback/eyesight

Jokaisen noista kolmesta ominaisuudesta (mukautuva vakionopeudensäädin, kaistanpitoavustin, automaattinen hätäjarrutus) saa napista pois päältä ainakin Outbackissa, tuskin ovat Levorgia erilailla tehneet. Noista OB:n napeista ja mitä mikäkin ottaa pois päältä löytyy vaikkapa täältä englanniksi: http://www.stanleysubaru.com/subaru-eyesight-system.htm

Ja tosiaan ajonvakautuksen saa viitoskorinkin Legacystä kokonaan pois. Levorgin osalta voisi kuvitella että noudattavat samaa linjaa, mutta en siihenkään nyt pienellä haeskelulla löytänyt vahvistusta suuntaan tai toiseen.. vähän huonosti vielä tuosta maailmalla tietoa kun noita ei vielä myynnissä ole Euroopassa (ja saa nähdä tuleeko tuo myyntiin Jenkkeihin ollenkaan).

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 03 Huhti 2015, 17:21
Kirjoittaja nemola
JuhaH kirjoitti:Jokaisen noista kolmesta ominaisuudesta (mukautuva vakionopeudensäädin, kaistanpitoavustin, automaattinen hätäjarrutus) saa napista pois päältä ainakin Outbackissa, tuskin ovat Levorgia erilailla tehneet. Noista OB:n napeista ja mitä mikäkin ottaa pois päältä löytyy vaikkapa täältä englanniksi: http://www.stanleysubaru.com/subaru-eyesight-system.htm


Kiitti linkistä. Todennäköistä, että Levorgissa on ihan vastaava kuin Outbackissä ja kun off-kytkimet ovat tuossa kattopaneelissa, niin nekin samaan tyyliin.

EDIT: Asiahan olisi selvinnyt tuon jo aiemmin JPA:n lähettämän linkin videon katsomalla... :oops: Ainakin JDM Levorgissa on nuo EyeSightin off-kytkimet, lisäksi näyttää olevan espin ja luistoneston off-kytkimet (kojetaulussa kuskin oven vieressä ja keskikonsolissa).


Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 03 Huhti 2015, 19:48
Kirjoittaja nemola
Ainakin JDM Levorgissa näyttäisi olevan VTD vain isomman moottorin yhteydessä ja pienemmällä koneella karvalakki ilman EyeSightiä.

http://www.subaru.jp/levorg/levorg/spec/

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 04 Huhti 2015, 08:51
Kirjoittaja KaiKU
nemola kirjoitti:EDIT: Asiahan olisi selvinnyt tuon jo aiemmin JPA:n lähettämän linkin videon katsomalla... :oops: Ainakin JDM Levorgissa on nuo EyeSightin off-kytkimet, lisäksi näyttää olevan espin ja luistoneston off-kytkimet (kojetaulussa kuskin oven vieressä ja keskikonsolissa).

Tuohan on hill holder :o
Kuva

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 04 Huhti 2015, 09:35
Kirjoittaja nemola
KaiKU kirjoitti:
nemola kirjoitti:EDIT: Asiahan olisi selvinnyt tuon jo aiemmin JPA:n lähettämän linkin videon katsomalla...

Tuohan on hill holder :o


Joo, onkohan tuossa sitten eroa koneen mukaan, 1.6:ssa on tuolla toisella videolla kohdassa 1:45 keskikonsolissa toinenkin nappula:

https://www.youtube.com/watch?v=6okq21FNROc

Eli tuossa olisi erikseen luistoneston ja espin napit ja 2-litraisessa molemmat olisi samasta napista kuskin oven vierestä?

Tuo sähköinen on/off-käsijarru on kyllä jerseystä.

EDIT: Joo, moottorin mukaan näköjään keskikonsolin nappien määrä:

http://www.subaru.jp/levorg/levorg/grade/1.6gt-es.html

http://www.subaru.jp/levorg/levorg/grade/2.0gt-es.html

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 04 Huhti 2015, 10:56
Kirjoittaja KaiKU
Kuva

Tuo toinen nappi (A OFF) kuuluu polttoaineenkulutusta vähentävään start/stop-järjestelmään (samanlainen nappi löytyy omastakin).

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 04 Huhti 2015, 12:10
Kirjoittaja nemola
KaiKU kirjoitti:Tuo toinen nappi (A OFF) kuuluu polttoaineenkulutusta vähentävään start/stop-järjestelmään (samanlainen nappi löytyy omastakin).


No voi symbooli sentään! :D Mutta hyvä selitys, koska kuukkelin kääntäjän mukaan "Idling stop" on vain 1.6 koneisissa ja se täsmää tuohon nappiin.

http://www.subaru.jp/levorg/levorg/spec/

(Toisaalta "Hill start assist" olisi vain 1.6 karvalakissa, mutta se nappihan näyttää olevan kaikissa... No kuvat kertokoon enemmän kuin n sanaa.)

Alkaa kyllä olevaan kuumeoireita tuohon VTD 2-litraiseen... Edes 240hv Foren koneella sellainen Eurooppaankin (ja Suomeen)!

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 04 Huhti 2015, 13:22
Kirjoittaja JPA
Alkaa kyllä olevaan kuumeoireita tuohon VTD 2-litraiseen... Edes 240hv Foren koneella sellainen Eurooppaankin (ja Suomeen)!

Eiköhän se kuume hellitä hinnan selvitessä.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 04 Huhti 2015, 14:23
Kirjoittaja nemola
JPA kirjoitti:Eiköhän se kuume hellitä hinnan selvitessä.


No jos arvonnan pohjaksi ottaisi sen Auto Zeitungin 1.6 GT-S Saksan hinta-arvion 32ke ja laskee siitä Japanin 1.6/2.0 hintasuhteiden perusteella 2.0 GT-S:n hintaa, niin sehän menisi vajaat 3 tonnia yli Fore XT:n verottoman suomihinnan... (EDIT: ja 2600-5600e alle Saksan listahinnan) Mutta vaalien jälkeenhän autovero poistuu! :lol:

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 30 Huhti 2015, 09:58
Kirjoittaja pasanen
12.5 maahantuojalle pitäs olla hinnat ja siitä pari päivää jälleenmyyjillä.. eli pari viikkoa ja hinnat pitäs olla tiedossa. Autoa tosin vasta näkee livenä syys lokakuussa.

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 16 Touko 2015, 20:26
Kirjoittaja JPA
Jokos joku tietää hinnat?

Re: Levorg, koska sitä saa

Lähetetty: 19 Touko 2015, 11:48
Kirjoittaja Veerks
Hinnat kiinnostaisi täälläkin. :D