Silent_alarm kirjoitti:Usko ny, ei kannata hybridiä otta Ku ei se oikeen oo hyvä missään muualla ku kaupungin kaduilla kauniina kesäpäivänä
Joko rehellinen matkapyörä,
Silent_alarm kirjoitti:Usko ny, ei kannata hybridiä otta Ku ei se oikeen oo hyvä missään muualla ku kaupungin kaduilla kauniina kesäpäivänä
Joko rehellinen matkapyörä, maastopyörä tai sähkömummis.
Kaveri osti maastopyörän kaksilla kiekoilla. Työmatkat ajeli maantiekumeilla ja maastolenkille sitten vaihto vaan toiset kiekot joilla oli järeemmät kehät ja nappulakumit. Sanalla sanoen näppärä.
Silent_alarm kirjoitti:Mitä tulee hydraulisiin levyjarruihin ni jos talvella ajaa ni ehdottomasti DOT nesteellä toimivat. Ei niitä Shimanon mineralliöljyllä toimivia. Ja mekaanisia en itte ottais koska idea menee puoliks hukkaan ku siellä on edelleen se venyvä vaijeri välissä.
arska kirjoitti:porukka moittii inseraa..mikä siinä on huonoa?itse ainakin 4vuotta ajanut töihin kesät/talvet.n.8km päivään eikä moitteen sijaa..runkohan se vaan on ja shimanon on rattaat/vaihtajat..saksasta on laadukkaita fillareita huomattavasti suomen hintoja edullisimmin ja kun viimeks fillarin osia porukalla tilattiin niin uuden fillarin postimaksut oli ilmaset.viime keväänä..http://www.chainreactioncycles.com/
JuhaH kirjoitti:Silent_alarm kirjoitti:Mitä tulee hydraulisiin levyjarruihin ni jos talvella ajaa ni ehdottomasti DOT nesteellä toimivat. Ei niitä Shimanon mineralliöljyllä toimivia. Ja mekaanisia en itte ottais koska idea menee puoliks hukkaan ku siellä on edelleen se venyvä vaijeri välissä.
Joskus joutuu säätämään noita tuon vaijerin takia, mutta en oo nähny liian suurena ongelmana vielä. Toki sen välttää noilla nestejarruilla, jos ei sitten oo jäässä Jarrutustehokkuudessa levyjarrut on kuitenkin on ihan ykkönen jos vertaa vanhan mallin vannejarruun.
LegacyR kirjoitti:Pidemmälle lenkille valikoituu maantiepyörä. Mukavuuden siinä tuo droppitanko ja mun pyörässä on teräshaarukka, joka on mukava huonollakin asfaltilla. Droppitangolla saa monenlaista otetta pitkällä matkalla. Itse en arvosta joustokeulaa nurkka-ajossa. Halvat elastomeerikeulat ei toimi pakkasessa ja kaikenlisäksi joustokeula vie helvetisti energiaa notkumisellaan esim. putkelta ajaessa. Suosittelen edelleen 29er pyörää täysjäykkänä tai lukittavalla etujousituksella tai ehkä jopa cyclocrossia jos on tarkoitus ajaa maantiellä. Mutta jos on pakko olla hybridi niin unohda keulajousitus.
RoadKiller74 kirjoitti:Itse ollut tyytyväinen Tunan CX700 cyclocrossiin, työväliä (n.10km siivu) kesät talvet n.1/3 on soratietä...
http://kesasuomitutuks.blogspot.fi/2011 ... cx700.html
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa