Jampsu kirjoitti:mopo koneella ja automaatilla..
Ja minä kun olen pitänyt ykskakkosia mopokoneena, jaa että ykskutosetkin....
Tuo kyllä selventää sitten Levorgin suosion vähyyttä Subaru omistajien keskuudessa, me jotka ovat tulleet subarukuskeiksi muista merkeistä tuollainen ykskutonen kuuluu jo isolohkosarjaan ja automaattihan se alkaa olla jo itsestäänselvyys vaihteistoksi tässä kokoluokassa. Tuo ketju jossa kysyin
"millaisella Subarulla ajat ?" kertookin sen että tyypillinen Subaru kuski ajaa tehokkaalla autolla, mulle oli itseasiassa yllätys tuo kuinka paljon oikealta ohjattavia Subaruita onkaan ja se että Legacytkin ovat lähes kaikki tuollaisia "tykkejä".
Ja saahan tämän ykskutosenkin n. kakssataa heppaiseksi joka kyllä näin perheenisän näkökulmasta alkaa täyttää jo "tykin" kriteerit, välillä kun tuntuu että jo näillä tehoilla kortti on turhan ohkaisesti lompakossa, mutta ehkä se johtuu siitä että mun edelliset autot ovat olleet oikeasti niitä "mopoja", vai miltä seuraava lista kuulostaa: 2 kpl:tta Toyotan hybridejä, 1.8 automaatti-astra, kahden litran vapari 900:nen...no olihan mulla se GTi-Lancer sentään joka ei 20 vuotta sitten ihan mopo ollut 140-heppaisella koneellaan, ei se ainakaan siltä tuntunut parikymppiseltä kuskilta jos kysyttiin..