Subbeman kirjoitti:Kiitos käyttökokemusten jakamisesta. Näitä on aina mukava ja mielenkiintoista lukea.
akustisten parkkitutkien puute. Jotenkin noihin oli aiemmissa autoissa tottunut ja kamerathan tuossa ovat erinomaiset, mutta jotenkin parkatessa ainakin alussa oli fiilis että olisi kiva kuulla vähän piippauksia että kuinka lähellä esteitä ollaan. Toistaiseksi en ole onneksi mihinkään osunut..
Samaa mieltä. Äänimerkki olisi huomattavasti parempi kuin pelkkä kamera. Ei vain oikein osaa luottaa kameraan niin täysin, toisaalta kulmia pitää melko huolella opiskella että ne saa menemän "kaaliin" milloin ollaan äärirajoilla. Kamerien linssit myös likaantuu talviolosuhteissa todella herkästi ja niitä joutuu sitten aina pyyhkäisemään sormella tai paperilla ennnen parkkeerausta, jos haluaa parkkeerata ahtaaseen paikkaan
jos moottorin sammuttaa ennenkuin vaihde on parkilla, ei ovia saa lukkoon ja tulee "avain puuttuu" virheilmoitus. Tilanne pitää korjata käynnistämällä moottori, vaihtamalla sitten vaihde parkille ja sitten taas virrat pois. Eikös tässäkin riittäisi vain se, että laittaa vaihteen parkille (kuten muilla merkeillä)
Riittää kun laittaa vaihteen parkille ja napauttaa kerran virtapainiketta, ei moottoria tarvitse käynnistää uudelleen.
bensankulutus. normaalissa motariajossa kulutus pyöri ensin reilussa 8 litrassa, mutta nyt pienellä kaasujalan keventämisellä ja aktiivisella vakkarinkäytöllä ollaan jo alle 7.5 litran.
Onko kukaan oikeasti mitannut, paljonko on ero bensankulutuksella jos käyttää sporttia intelligentin tilalta? Sport reagoi niin paljon paremmin kaasuun, että itsekin käyttäisin sitä mieluiten. Sehän nostaa kierroksia parilla-kolmella sadalla, mutta vastaakin kaasun liikkeisiin sitten vaan niin paljon jouhevammin ja nopeammin, että sillä ajaisi kaikkein mieuimmin vaikka koko ajan. Itse en ole tässä huomannut sitä pykäläongelmaa mitä jotkut aiemmin kommentoivat häirinneen. Eli en ole kiinnittänyt huomioita intelligentin pykältämisiin. Johtunee siitä, että tämä on siltikin vaan niin sata kertaa parempi vaihteisto kaikin puolin kuin siinä edellisessä omassa kuminauha-huutaja versiossa (forester vm -13)
jarrut vinkuu! Tämä Subarun oman huollon mukaan kuulemma jonkunlainen tyyppivika joka johtuu subarun käyttämistä jarrupala/levymateriaaleista. Korjauksena ehdottavat että painelee sitä jarrua vähän reippaammin vaikka motarilta ramppia noustessa, mutta tämä ei välttämättä poista ongelmaa ollenkaan, tai se tulee käytännössä heti takaisin. Vähän haisi tuuhealta tämä selitys..
Ei ole tyyppivika. Ei minulla ole vinkunut ollenkaan. Olen nyt ajanut 13 tkm, ja pitäisi käyttää ensimmäisessä huollossa, jossa on tarkoitus poistattaa myös tuo rengaspaineen merkkivalo (en laittanut niitä kalliita paineen tunnistaja venttiileitä). Huollon selitykset ei oikein tunnu oikeilta, omaakaan kokemusta vasten. Itse varmaankin vaihdattaisin ne jarrupalat toisiin?
Tähän väliin kysymys. Miten saan ohjelmoitua tuon kelvottoman radion niin, ettei se aina pärähdä automaattisesti soimaan kun laitan virran päälle?
En ole löytänyt tuohon konstia ja on ärsyttävää kun pitää joka kerta erikseen sammuttaa radio kun panee virran päälle, jollei sitten halua alkaa aina kuuntelemaan musaa heti penkkiin istuessa!
Summarum, itsekin olen kokolailla tyytyväinen. Maavarankin sain nostettua talvirengastuksella lähelle forren mittoja. Eroksi jäi enää puoli senttiä maavarassa forren hyväksi. Tarvin maavaraa nimenomaan talvikäytössä. Kesärengastus on vakio ja sillä maavara on siis se "vain" 20 cm
. Tosi tiukkaan paikkaan en ole vielä päässyt testaamaan kulkua, mutta eiköhän sekin vielä järjesty talven mittaan. Sainhan forrenkin ajettua kiinni lapiohommiin asti kun piti rajoja kokeilla:D. Ainakin peräkärryn kanssa meni melko pahastakin paikasta mökkireissulla viime viikolla, kun mönkkäri oli painona kyytissä.
Kuljettajan penkki on kyllä aika huono myös omaan makuuni (monen muunkin kommentoijen tapaan) ja saattaa mennä itselläkin penkki vaihtoon. Tosin tämäkin voi kestää, kun joka hankintaa pitää "pihtata" kun minusta tuli Subarun maahantuojan ja myyjälkiikkeen markkinointipolitiikan kallis uhri. Ei ole kiva huomata viikko pari sen jälkeen kun on hakenut ja maksanut auton, että samaa vehjettä myydäänkin kokonaista 3000 € halvemmalla!
Aivan älytöntä poiliikkaaa. Muuten hienon hankinnan fiilis meni kertaheitolla nollaan ja tunsin itseni huijatuksi ja typeräksi kun en jättänyt ostoa lähemmäksi loppuvuotta (subarun idiootti politiikka). Ei ollut kiva hoksata, että sen normaaalin 3-4000 euron sijaan jonka arvo tippuu kun ajat uuden auton hallista ulos, arvo tippuikin tuplat. En tiedä pääsenkö koskaan tämän huijauksen yli
You're definitely familiar with the best coding language CSS that developers use to develop their projects and they get all their queries like "out transition does not ease" answered properly.
Codeprozone