HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Subaru Leone 1.6

Kaikki ylläolevien tekniikka-aiheiden mukainen keskustelu liittyen Wanhoihin Subaruihin aina Subaru 360:stä Leoneen.
(vuosimallit 1958 - 1994, poislukien Legacy ja Impreza)
Nipsu_90
Viestit: 1
Liittynyt: 28 Loka 2021, 08:59

Subaru Leone 1.6

ViestiKirjoittaja Nipsu_90 » 28 Loka 2021, 09:13

Missähän mahtaa olla vika kun ei oikeen pyöri kunnolla kaikilla.

Avatar
Tee Koo
Jäsen
Viestit: 27
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 05:30
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Subaru Leone 1.6

ViestiKirjoittaja Tee Koo » 07 Marras 2021, 22:15

Mitä olet jo kokeillut tehdä? Tulpat? Tulpanjohdot? Virranjakajan kansi? Pyörijä? Seosten säätö?

Jos noista lähdet alkuun selvittelemään kuntoa, niin eiköhän se vika löydy. Pomminvarmoja vehkeitähän nuo muutoin ovat.
Leone EJ20G AWD -86
Pickup Targa EA81 4WD -89
Legacy EJ18 AWD -91
Legacy EJ18 A AWD -91
Outback EZ30 A AWD -03

...ja Datsuneita, Nissaneita ja Mazdoja

Karhu
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:47
Paikkakunta: Ristijärvi/Puolanka

Re: Subaru Leone 1.6

ViestiKirjoittaja Karhu » 31 Tammi 2024, 13:31

Mulla menee tänä vuonna 100 000 km rikki minun omistusaikana 1.6 Leonessa.
Mitä moottoriin on tarvinnut tuona aikana tehdä, on normaalien huoltojen ja muutaman tiivisteen vaihdon lisäksi pitänyt kerran korjata tulpanjohto, kun oli palanut tulpanhatun sisältä poikki. Oli (on edelleen) alkuperäiset johdot, ja autolla ajettu siinä vaiheessa noin 350 tkm.
Saman ilmiön olen havainnut turbomallissa eli kannattaa tarkistaa. Denson tulpat toimii ja kestää Leonessa.
" Miehet, jotka vaativat autoltaan paljon, ovat aina ajoissa paikalla, ja...
... Selittelemättä - Subarulla "


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa