HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

leone -89 1.8

Kaikki ylläolevien tekniikka-aiheiden mukainen keskustelu liittyen Wanhoihin Subaruihin aina Subaru 360:stä Leoneen.
(vuosimallit 1958 - 1994, poislukien Legacy ja Impreza)
Challenger
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Heinä 2015, 18:35

leone -89 1.8

ViestiKirjoittaja Challenger » 14 Heinä 2015, 16:51

hei
Onko kellään todellista tietoa siitä meneekö " venttiilit" rikki kun jakohihna meni ajossa poikki?
Onko ajoitus helppo laittaa kohdalleen ja hihnan vaihto yleensä?

Avatar
TJani
Jäsen
Viestit: 733
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 21:20
Paikkakunta: Töysä
Viesti:

Re: leone -89 1.8

ViestiKirjoittaja TJani » 14 Heinä 2015, 22:28

Yhdestä kaasarista meni joskus toinen hihna poikki tai hampaat lähti kun ui öljyssä. Uusi hihna paikoilleen ja kovaa ajoa. Sitten yhdestä turbosta jako hyppäsi kun hihnanvälissä pyöri ylimääräistä tavaraa. Jako kohdilleen ja kovaa ajoa.
Hihnan vaihdossa muuta ihmeellistä kuin se että pitää konetta muistaa pyöräyttää kierros ennen kun toisen hihnan laittaa.
Vuokrataan EJ20 stressilevyt
Leone Turbo AWD -88, Legacy 200 -92 *RIP*
Ex: SVX -92, XT -86, Leone 1.8 3AT 4WD -87, Impreza Turbo 2000 -97, Leone 1.8 4WD -86, SVX mt -92, XT -86, Forester -98, SVX -93, Outback 2.5 -00, Leone RX -87, Outback 2.5 -98

Karhu
Viestit: 26
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:47
Paikkakunta: Ristijärvi/Puolanka

Re: leone -89 1.8

ViestiKirjoittaja Karhu » 29 Heinä 2015, 18:50

Viimeksi kun vaihoin Leonen jakoremmit (toinen oli ajossa napsahtanut) Niin otin jäähdyttimen ja etupuskurin pois tieltä. Tulee hyvin näkyviin ja käsille moottorin etupää, eikä ole työnä kummoinen lisä. Samalla kannattaa katsella mahdolliset öljyvuodot kuntoon.
" Miehet, jotka vaativat autoltaan paljon, ovat aina ajoissa paikalla, ja...
... Selittelemättä - Subarulla "


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron