Kukas näitä muutoksia on Suomessa tehny, ja millä ootte saanu toteutettua EJ-aikakauden vaihdelaatikon kiinnitykset? Täälläpäin kun ei noita XT6:a ole paljoa ollut ja semmoisen tukia yhden ohjeen mukaan tarvitsisi.(http://www.numbchuxconversions.com/Files/EA2EJ.pdf)
1b. If you're swapping in the EJ transmission, a custom driveshaft will need to be used, and you'll need to make
sure you have front axles that match the inner spline count (all EJ cars use 25 spline except FWD Imprezas
which use 23 spline. turbo EA82s use 25 spline, all other EA cars use 23). Or, you can do a 5-lug swap using EJ
front knuckles, and use EJ axles. And you'll also need to shorten the linkage.
An EJ transmission will bolt right up if you use the front and rear X-member peaces from an XT6 and the center
piece from a WRX. The drive shaft has to be shortened 55MM. the rear axles you may have to buy adapters to
mount the EJ inners to the EA axles, cost $6 each from rockford CV.
Toki vaihtoehtona on pelastaa yks 200:n farkku omaan käyttöön, mut se ei ollu alunperin mielessä koska se kori sitten painaakin jo 300kg enemmän. Toisaalta kone kävis sinne suoraan vaihelaatikoineen ja johtosarjakin ois valmiina Myös takatuennat ois paremmat.