HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

XT turbo jäähdytin

Kaikki ylläolevien tekniikka-aiheiden mukainen keskustelu liittyen Wanhoihin Subaruihin aina Subaru 360:stä Leoneen.
(vuosimallit 1958 - 1994, poislukien Legacy ja Impreza)
jussik
Viestit: 27
Liittynyt: 26 Helmi 2015, 11:23

XT turbo jäähdytin

ViestiKirjoittaja jussik » 14 Maalis 2019, 07:42

Terve,

onko kellään tietoa sopiiko turbo leonen syyläri XT:hen? Rockautosta löytyy leonen syyläreitä mutta ei XT:n. Jakopäärempan yhteydessä totesin että alkuperäisestä alkaa rivastot murenemaan käsiin :banghead:

Tai vaihtoehtoisesti onko Tampereen lähistöllä hyvää jäähdytinpajaa joka tekisi rivastot uusiksi?

Kolmas vaihtoehto on jos joltain löytyy hyväkuntoinen XT:n syyläri niin olen kiinnostunut!

-Jussi
2007 Jdm grb sti
1986 XT Turbo

jussik
Viestit: 27
Liittynyt: 26 Helmi 2015, 11:23

Re: XT turbo jäähdytin

ViestiKirjoittaja jussik » 16 Huhti 2019, 08:40

Vastaan tähän itse itselleni:

Leonen jäähdytin sopii XT:hen pienellä modaamisella. Tilasin rockautosta osanumerolla 45111GA570 jäähdyttimen, joka on subaruparts.com:in mukaan XT:n jäähdyttimen osanumero ja rokkiautossa tämä kyseinen oli tarkemmin Spectra premium CU935.

Letkulähdöt, anturipaikat ja flektin kiinnityspisteet täsmäävät. Alapään kiinnitystappeja pitää siirtää 14 mm ulospäin, itse siirsin vain kuskinpuoleista. Yläpäänkiinnityksistä toinen osuu kohdalleen ja taasen kuskinpuoleiselle merkkasin paikan ja porasin uuden reiän jäähdyttimen yläpeltiin sekä kiinnitin läpipultilla. Näin säilyi alkuperäiset kiinnityspisteet auton rungossa.

Tämä tiedoksi muille harrastelijoille, jos joskus painii saman asian kanssa.

-Jussi
2007 Jdm grb sti
1986 XT Turbo

KUM
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Huhti 2020, 13:19

Re: XT turbo jäähdytin

ViestiKirjoittaja KUM » 23 Loka 2020, 18:50

Moi, mulla on Subaru Xt Turbo coupe 4wd 1988, jota pitäs ruveta laitteleen ajokuntoon. Onko sulla tietoa mistä tällaiseen saa mahdollisesti osia ja tarvikkeita esim. etu- ja taka-akselien pyörän napojen stefat/tiivisteet, ilmajousituksen kompura jne????

T. Kalervo Mäkinen sposti kalervo.u.makinen@gmail.com..


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron