TbzZ kirjoitti:Päästöjen puolesta itsellä mennyt nyt ebayn halvimmalla 3" 200cel katillisella downpipellä läpi 2 kertaa..
Ainahan katsuri joutuu muutaman minuutin lämmittämään , mutta kyllä ne päästöt aikahelposti on tullut.
JuPe kirjoitti:Huomaathan nyt sitten että jos laitat newagen dp:n, tulee se hieman tavallista alemmas suhteessa koriin johtuen niistä apurungon välikkeistä. Ainakin mulla on se dp:n ala mutka ensimmäinen osa mikä raapii hidastustöyssyihin.
mechanix kirjoitti:Vähän tuntuu siltä että osassa ebay ym. putkia on "katteja" ja osassa katteja. Kyllä perussäädöissä oleva auto menee vaikka bilteman katilla läpi, ihan sama onko Subaru vai joku muu ja onko 3" rööri vai ei. Jos ei mee niin vika on katissa, säädöissä tai jossain muualla. Itse suosittelen omatekelettä jos on vain välineet hitsata. Sinne kun pistää toimivan katin vaan väliin niin takuuvarmasti menee mittauksesta läpi.
Eli ostaa vaikka katittoman dp:n mihin askartelee sen katin väliin.
mechanix kirjoitti:Noo ei sitä tukkosinta ja pienintä kattia aina kannata ostaa
Ja jos on vielä säädetty ilman kattia niin äkkiähän se ahtoihin vaikuttaa kun sen tulpan sinne laittaa.
Jampsu kirjoitti:mechanix kirjoitti:Vähän tuntuu siltä että osassa ebay ym. putkia on "katteja" ja osassa katteja. Kyllä perussäädöissä oleva auto menee vaikka bilteman katilla läpi, ihan sama onko Subaru vai joku muu ja onko 3" rööri vai ei. Jos ei mee niin vika on katissa, säädöissä tai jossain muualla. Itse suosittelen omatekelettä jos on vain välineet hitsata. Sinne kun pistää toimivan katin vaan väliin niin takuuvarmasti menee mittauksesta läpi.
Eli ostaa vaikka katittoman dp:n mihin askartelee sen katin väliin.
Menihän mullaki lega motonetin katillaki läpi mut tippu about. 100hv pois ja ahdot jäi 0.7bar (normisti 1.5bar)
Tuskin paljoo yli 250hv meni läpi
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa