Sandman1 kirjoitti:Kelpais... Paljonkohan suomen kansalainen tosta joutuu köyhtymään... vois ton 300 ajetun legan vaihtaa tohon 2l gt malliin...
Subaru released only a single detail about the specifications of the Euro Levorg due this fall - it will be equipped with the FB16 DIT engine.
Euroopassa myytävää Subaru Levorgia vauhdittaa ensimmäistä kertaa täysin uusi 1,6-litran polttoaineen suoraruiskutuksella varustettu turboboxermoottori, jonka huipputeho on 168 hevosvoimaa ja maksimivääntö 184 Nm. Moottorin jatkeena on portaaton Lineartronic-automaattivaihteisto.
Hena kirjoitti:juttelin tossa laakkosen myyntipiälikön kanssa ni uumoili vähän että hinta vois sijoittua noin 35k tietämille v***u jos sen tohon hintaan sais ni vaihtasin heti
-teme- kirjoitti:Tuntus vähän järjettömältä että jätetään tilava farkku pois kokonaan myynnistä
suparu kirjoitti:-teme- kirjoitti:Tuntus vähän järjettömältä että jätetään tilava farkku pois kokonaan myynnistä
Onhan Outback ?
Tykkäsin Legacysta muuten, mutta sillä ei ollut asiaa päätieltä syrjäteille, keulamuovit vastasi maahan jos vähänkin oli notkoa päätien ja syrjätien yhtymäkohdassa. Silloin suunnittelin Outbackia seuraavaksi autoksi, mutta Forester kiilasi väliin turbon voimalla ja nyt jatketaan, ilman turboa vaan.
-teme- kirjoitti:Entäs ne ihmiset ketkä ei tunne tarvitsevansa outbackin tarjoamaa maavaraa vaan etsivät henkilömallin tilavaa farkkua, voi olla että käveleevät audi kauppaan.
-teme- kirjoitti:Entäs ne ihmiset ketkä ei tunne tarvitsevansa outbackin tarjoamaa maavaraa vaan etsivät henkilömallin tilavaa farkkua, voi olla että käveleevät audi kauppaan.
Sandman1 kirjoitti:En usko, että linjausta muutetaan ja miksi pitäisi?
nemola kirjoitti: Eli onko enää kivaa tiedossa jääradalla?
JPA kirjoitti:nemola kirjoitti: Eli onko enää kivaa tiedossa jääradalla?
Taitaa uusissa kohtuuhintaisissa autoissa olla aika vähän sellaisia joita ajaessa on missään mitään kivaa. Ja jääratojakin on nykyään aika harvakseltaan.
Itse siirryin pitämään hupia kaksipyöräisellä. Hinta-hupi suhde on paljon parempi ja kärsii vähän heikommillakin jäillä ajella. Tosin saattaa vaikka polvilumpio murtua pikku arviointi virheen seurauksena...
JuhaH kirjoitti:Jokaisen noista kolmesta ominaisuudesta (mukautuva vakionopeudensäädin, kaistanpitoavustin, automaattinen hätäjarrutus) saa napista pois päältä ainakin Outbackissa, tuskin ovat Levorgia erilailla tehneet. Noista OB:n napeista ja mitä mikäkin ottaa pois päältä löytyy vaikkapa täältä englanniksi: http://www.stanleysubaru.com/subaru-eyesight-system.htm
JPA kirjoitti:Video, jossa painetaan jokaista nappulaa.
https://www.youtube.com/watch?v=Ia0B6Q_-m74&list=PLYYZETK0utHGNOqrgfntB6DSud71OYQfg
nemola kirjoitti:EDIT: Asiahan olisi selvinnyt tuon jo aiemmin JPA:n lähettämän linkin videon katsomalla... Ainakin JDM Levorgissa on nuo EyeSightin off-kytkimet, lisäksi näyttää olevan espin ja luistoneston off-kytkimet (kojetaulussa kuskin oven vieressä ja keskikonsolissa).
KaiKU kirjoitti:nemola kirjoitti:EDIT: Asiahan olisi selvinnyt tuon jo aiemmin JPA:n lähettämän linkin videon katsomalla...
Tuohan on hill holder
KaiKU kirjoitti:Tuo toinen nappi (A OFF) kuuluu polttoaineenkulutusta vähentävään start/stop-järjestelmään (samanlainen nappi löytyy omastakin).
Alkaa kyllä olevaan kuumeoireita tuohon VTD 2-litraiseen... Edes 240hv Foren koneella sellainen Eurooppaankin (ja Suomeen)!
JPA kirjoitti:Eiköhän se kuume hellitä hinnan selvitessä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija