huva kirjoitti:Ja jos puolat rupee olemaan valmiit niin väliksi suoraan 0.5mm.
Tomcat kirjoitti:Kannattaa nyt ensiks katsoa ne kärkivälit ennen kuin alat edes miettimään niitä puolia, jos ne on jo kertaalleen vielä uusittu...
Ja ei kai noiden tulppien posliineissa nyt paksuuseroja voi olla, ainakaan mainittavaa, en ole ainakaan moiseen koskaan törmänny, ellei tulpat nyt ole mallia CCCP
Oliskohan jollakulla heittää varaosanumeroa puolasta kun en sitä ite huomannu kattoa edellispäivänä ku oli vielä puola kädessä ni helpottais hakemista/tilaamista? Ite tilasin sen ilmamassamittarin kans ebayn kautta englannista. Tilasin sunnuntaina ja tuli seuraavana perjantaina ja hinta oli 262 € halvempi posteineen kuin paikallisesta varaosaliikkeessä.Silent_alarm kirjoitti:Englannista kaveri tilas uudet yks pulttiset OEM puolat ebayn kautta. Ootos oli pari viikkoa.
Elkku_ kirjoitti:Juu olen kattonu. 0,7-0,8 mm nykysissäkin tulpissa, kuten myös aikasemmissa. Tilasin nyt loput kaks uutta puolaa vielä. Jo luulis sitte ainakin pelaavan. Varaosaliike lupas joustaa hinnasta, kun kerta ovat tietoisia myös tilanteesta.
mechanix kirjoitti:Tasakaasulla sen seoksen pitääkin seilata tuolleen. Siis jos on sellainen kohtuu tasainen vatkaaminen.
Elkku_ kirjoitti:Nakutusvaroitin löytyy, jossa on neljä valoa. Vihreä, keltavihreä, keltanen ja punanen. Nyt pysyy tolla 1,1 barin paineella koko vetoalueen vihreällä mutta keskikierroksilla vilkkuu hiukan aikaan ja siinä n. +5000 rpm ei enää vilku. Eli pientä nakutuksen alkua oli havaittavissa väännön huippuhetkillä, mutta ei noussut kuitenkaan edes keltavihreään. Mutta voishan sitä kokeilla säätää niin että ei vilkkuis valo lainkaan, ni olis varmaan turvallisempi ainakin.
Reetuhai2 kirjoitti:Kyllähän sinne vähäsen kertyy, olikos nyt 0,9bar korkki kakssatkussa. Nostaa veden kiehumispistettä kun on painetta. Mutta älä vaan sekota normipainetta kansipahvivikaan. Korkki irti ja painaa kaasua, jos kuplii syylärissä ni kone ylös.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa