Jatu_ kirjoitti:Ecuflash ja Tactrix koskee ilmeisesti vain >2001? Classiceissa ainut mahdollisuus on eculabs+openport-piuha?
Jatu_ kirjoitti:Ecuflash ja Tactrix koskee ilmeisesti vain >2001? Classiceissa ainut mahdollisuus on eculabs+openport-piuha?
Displaced kirjoitti:Samalla tavalla onnistuu jos vaan on työkalut muokkaamiseen.
Ecuflash ja tactrix kaapeli niin pääsee alkuun.
PK seudulla teen itse noita säätöhommia korvausta vastaan mikäli on tarvetta.
Displaced kirjoitti:Samalla tavalla onnistuu jos vaan on työkalut muokkaamiseen.
Ecuflash ja tactrix kaapeli niin pääsee alkuun.
PK seudulla teen itse noita säätöhommia korvausta vastaan mikäli on tarvetta.
mechanix kirjoitti:Ecutek ja eculabs taitaa olla ainoat vaihtoehdot tuolle jos haluaa vakioecun pitää.
eeeetu kirjoitti:mechanix kirjoitti:Ecutek ja eculabs taitaa olla ainoat vaihtoehdot tuolle jos haluaa vakioecun pitää.
nojoo, oliko jotain kokemuksia näistä sulla? tosiaan molempien kotisivuilta ei hirveästi kerrottu.
ilmeisesti ecuun pitää tehdä kumminkin muutoksia eli lähettää heille.? onnistuuko täällä suomessa keltään?
JuPe kirjoitti:eeeetu kirjoitti:mechanix kirjoitti:Ecutek ja eculabs taitaa olla ainoat vaihtoehdot tuolle jos haluaa vakioecun pitää.
nojoo, oliko jotain kokemuksia näistä sulla? tosiaan molempien kotisivuilta ei hirveästi kerrottu.
ilmeisesti ecuun pitää tehdä kumminkin muutoksia eli lähettää heille.? onnistuuko täällä suomessa keltään?
Ihan se kohtuu selvästi on ilmoitettu siellä Ecutekin sivulla, että keneltä se Suomessa onnistuu: Racing Technology Saku Jauhiainen Oy (Artec-Power) ja MoTest Oy.
mechanix kirjoitti:Tässä alkaa olee uusi versio tuon mallin plug'n'play ecusta pikkuhiljaa iskussa, jos haluaa vähän halvemmalla päästä. Säätäminen onnistuu sitten android tabilla/puhelimella
SERE kirjoitti:[quote="mechanix"]Tässä alkaa olee uusi versio tuon mallin plug'n'play ecusta pikkuhiljaa iskussa, jos haluaa vähän halvemmalla päästä. Säätäminen onnistuu sitten android tabilla/puhelimella
mechanix kirjoitti:SERE kirjoitti:[quote="mechanix"]Tässä alkaa olee uusi versio tuon mallin plug'n'play ecusta pikkuhiljaa iskussa, jos haluaa vähän halvemmalla päästä. Säätäminen onnistuu sitten android tabilla/puhelimella
Mitä mitä joko joko liekit putkesta.
mechanix kirjoitti:Tässä alkaa olee uusi versio tuon mallin plug'n'play ecusta pikkuhiljaa iskussa, jos haluaa vähän halvemmalla päästä. Säätäminen onnistuu sitten android tabilla/puhelimella
Görand kirjoitti:Kuinkas on, tuosta omasta imprezasta tuo originaali turbo levisi (VF29), ja ostin tilalle VF35 ahtimen. Auto oli säädetty tuolle vanhalle orkkis turbolle, eli pitäisikö auto käydä säädättämässä nyt tuolle uudelle ahtimelle myös? Eihän nuo turbot kauheasti toisistaan eroa, hetken olen ajellut jo tuolla uudella turbolla ja auto tuntuu toimivan aivan ok mutta tuntui kuin olisi vanhalla turbolla kulkenut paremmin Laajakaista lambda löytyy, mutta ei ole vielä kytketty...
Jampsu kirjoitti:Görand kirjoitti:Kuinkas on, tuosta omasta imprezasta tuo originaali turbo levisi (VF29), ja ostin tilalle VF35 ahtimen. Auto oli säädetty tuolle vanhalle orkkis turbolle, eli pitäisikö auto käydä säädättämässä nyt tuolle uudelle ahtimelle myös? Eihän nuo turbot kauheasti toisistaan eroa, hetken olen ajellut jo tuolla uudella turbolla ja auto tuntuu toimivan aivan ok mutta tuntui kuin olisi vanhalla turbolla kulkenut paremmin Laajakaista lambda löytyy, mutta ei ole vielä kytketty...
Hitusen isompihan toi vf35 on ~330-340hv. Joten en kyllä säätämättä ajas hetkeäkään paitsi kevyttä normi ajoa. Toisaalta hukkaportin kellot voi olla erilaiset joten voi antaa vähemmän painetta. N.1.4bar toi vf35 jaksaa pitää 2L koneessa.
Görand kirjoitti:Jampsu kirjoitti:Görand kirjoitti:Kuinkas on, tuosta omasta imprezasta tuo originaali turbo levisi (VF29), ja ostin tilalle VF35 ahtimen. Auto oli säädetty tuolle vanhalle orkkis turbolle, eli pitäisikö auto käydä säädättämässä nyt tuolle uudelle ahtimelle myös? Eihän nuo turbot kauheasti toisistaan eroa, hetken olen ajellut jo tuolla uudella turbolla ja auto tuntuu toimivan aivan ok mutta tuntui kuin olisi vanhalla turbolla kulkenut paremmin Laajakaista lambda löytyy, mutta ei ole vielä kytketty...
Hitusen isompihan toi vf35 on ~330-340hv. Joten en kyllä säätämättä ajas hetkeäkään paitsi kevyttä normi ajoa. Toisaalta hukkaportin kellot voi olla erilaiset joten voi antaa vähemmän painetta. N.1.4bar toi vf35 jaksaa pitää 2L koneessa.
Kukahan pohjanmaalla/lähi-alueilla noita osaisi säätää? Ja mitähän se mahtaa maksaa? Tuskin kauheasti karttoja pidä muokata.
Mökärööri kirjoitti:Vai onnistuuko vakioecuun useammat kartat?
scoobytune kirjoitti:Mökärööri kirjoitti:Vai onnistuuko vakioecuun useammat kartat?
Kuten Displaced mainitsi niin onnistuu sekä flex fuel jos haluaa tankata mitä milloinkin sattuu olemaan saatavilla.
Hakala kirjoitti:Mistä tietää onko autossa 16 vai 32 bit ecu? Sähkökaasu on aina 32bit vai?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa