Supi kirjoitti:Lahden Laakkosella myivät -07 Impun manuaailootaan "Midland Super M5 75W" -yksiasteöljyn. Myöhemmin Sorsalla laittoivat rempan yhteydessä "Midland Synqrogear 75W80" -öljyn. En osaa sanoa oliko noissa eroa, mutta hyvin toimii tavallisessa käytössä molemmat. Hintaa alle 20€ /litra, joten on himpun huokeampaa kuin RedLine. Perämurikassa olleeseen RedLine 75W-90 verrattuna tuo Midland tuli pullosta selvästi notkeampana ulos, kun lämpötila oli nollan paikkeilla. Midlandin mainoksessa Super M5:tä kehutaan: "Ratkaisu ongelmallisiin vaihteistoihin". Kai tuo Subarun loota sitten sellainen on
-teme- kirjoitti:Keväällä vaihdan itsekkin redlinen omaan askiin ua perään. Tuota shockproof mixiä itekki miettiny mutta onko turhaa hivistelyä näihin perus lootiin?
Hakala kirjoitti:Parantaako vai huonontaako shockproof talvikäyttäytymistä?
ST kirjoitti:Hakala kirjoitti:Parantaako vai huonontaako shockproof talvikäyttäytymistä?
Huonontaa.
On -5' kuin laakerivaseliinia.
Siitä saa jokainen vetää johtopäätöksensä kuinka hyvää tekee synkroille.
..ja aina sanonutkin että se on onneni että porukka edelleen käyttää Redlineä talviajokeissaan, niin saa synkroja vaihdella liukuhihnatyönä.
thhv kirjoitti:Varmasti joo, mutta kysymyshän nimenomaan oli, että onko jotain parempaa, kuin marmoriöljyt, jotka laatikossa on jo ja kohmettuu pakkasella.
yason kirjoitti:Nyt pistin -5 pakkasasteessa Outbackin tulille marmori-Midlandilla ja vaihdekeppihän liikkuu kuin kesällä. Tarkistetaan tilanne -20 asteessa seuraavaksi, josko ne Midlanditki olis silloin jo jäässä...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa