Qulle kirjoitti:Niin missä tuo tehtiin ja mitä maksoi
Mulle toi tehtiin Rantakareella Keravalla samalla kun laatikon öljyt vaihdettiin. Käyttäytyy nyt paremmin kuin aikaisemmin.
Hintaa en osaa sanoa kun samalla tehtiin niin monta muutakin juttua
Qulle kirjoitti:Niin missä tuo tehtiin ja mitä maksoi
Qulle kirjoitti:Niin missä tuo tehtiin ja mitä maksoi
mechanix kirjoitti:Meillä oli 08 aika itseoppiva. Huomas että käyttäytyminen muuttu kun joku aika eri ajotyylin omaava oli sillä ajellu ei kyllä koskaan oikeen saanu sitä omaan makuun toimivaks mutta ei tullu sitä ikinä nollailtuakaan.
Qulle kirjoitti:TCU:n sulake löytyy kuskin jalkatilan sulakerasiasta vaiko konehuoneesta?
PTK kirjoitti:Ei täytä. Tuota samaista öljyä tuli kokeiltua itsekkin, toimii kumminkin vanhemmissa 4EAT loodissa.. mutta parempiakin löytyy.
Kannattaa äkkiä vaihdattaa öljyt johonki luokituksen täyttävään, eli Subaru ATF-HP.
Täs samalla voikin ilmoittaa, että Addinol ATF XN PLUS toimii vallan mainiosti omassa Legassa, kun tuli tuos vaihdeltua. Lootakin tuntuu nyt hiukkasen paremmalta
Qulle kirjoitti:Ok, kiitti. Voiskin jossain kohtaa jättää sen yöksi irti ja kattoa miten vaikuttaa
Tomcat kirjoitti:Toimii muuten ihan sairaan hyvin tuo säteilylämmitin tuohon automaatin öljypohjaan, pihasta kun lähtee normi lohkolämppärin lämmitysajalla ja vaikka pakkasta on nytkin -26c, niin laatikko toimii kuin lämpimänä, ei mitään kylmäoireiluita!!!!
Qulle kirjoitti:Misä hinnoissa tollaset säteilysetit on? Saakos normaali lämppärijohtoon haaralla?
baburusa kirjoitti:Kylmiä päiviä kylmiä päiviä. Onko normaalia: nyt kylminä päivinä jäänyt läikkä autopaikalle. Annan normaalisti lämmetä 3-4 minuuttiakin ennen ajoja. Moottoriöljyä sinne ei vuoda, tuli huomattua että laatikon suodattimen ympärillä läikkää.
Voiko/ saako sen kautta tulla tavaraa? Iha niin että puottaa maahan asti? Posahtaako?
Korjari kirjoitti:Lueskelin ketjun läpi mutta en huomannut, että olisi ollut keskustelua siitä millä kilometreillä nämä laatikot alkaa "antautua".
Eli onko jollakin omakohtaista kokemusta millä kilsoilla alkaa laatikosta kytkimet ja pannat(?) olla finaalissa tai MPT:n levypakka olla loppu. Ja kyse lähinnä neloskopan Legacyissä olevista 4EAT ja 5EAT-laatikoista. Eli onko nuo 300tkm ajetut laitteet jo siinä kunnossa että pitää pian laatikko levitellä auki?
Qulle kirjoitti:Niin missä tuo tehtiin ja mitä maksoi
matsuda kirjoitti:En tiedä mitä ihmeen opetuksia ne muka Rantakarella osaa tuolle tehdä. Sehän "tottuu" kuskin käytökseen ajan mittaan tuo laatikko. Jos - ja kuten me kaikki - ajamme suurimmaksi osaksi normaalia ajoa tuolla liikenteessä, niin tottakai se adaptoituu mielestään sinne hyväksi.
Jos ei ole Tactrixiä ja romraideria niin ottaa akun kengän irti yöksi. Saa samat "opetukset" ilmatteeksi todennäköisesti .
?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa