PauliV kirjoitti:Elikkä jostain alldata logista kaivettu sellainen tieto että kierrokset on käynyt ~5200 kieppeillä. Virheellisellä vaihteevaihdolla tällänen on mahdollista kyllä. Mutta siis jo 120tkm aikasemmin. auto on käyny myös normaalin huolto-ohjelman mukaan huolloissa ja öljynvaihdoissa jossa ylimmääränen rauta tms. öljyn seassa olisi pitänyt huomata.
Uusin tieto:
Mittarilukema nyt 176tkm. Ja kierrokset käyneet korkealla 61tkm kohdalla lähes kolme vuotta sitten.
Jatkuu taas kun tietoa tulee. Esim alldata exel tulossa.
Pauli V.
faillite kirjoitti:Tuo 5200 rpm k******s ei välttämättä ole Laakkosen oma juttu vaan maahantuojan.
hannuk kirjoitti:Karua touhua silti jos käytettyä hankkiessa pitäisi huoltokirjan lisäksi luetuttaa myös ECU:lla oleva data, että selviää onko takuuta millään tasolla voimassa.
JP_76 kirjoitti:Kysyin tuossa aiemmin ja kysympä uudestaan, että paljonko tuossa 10-12keur moottorin vaihdossa on työn osuus...
tuRboman kirjoitti:XC70 oli tosiaan täysin asiaton kommentti. Ei näissä bensavehkeissä mitään erityisen heikkoa ole. Loistavia kamppeita!
PauliV kirjoitti:Maahantuoja Subaru Nordic AB vastaus asiaan:
"Kyseisen auton Takuu on 3v/100,000km ja se on siis loppunut jo 12.08.2014 kun auto tullut 3 vuotiaaksi. Moottorin osalta virhevastuun katsomme päättyneeksi kun yli kierrostapahtuma on ilmennyt ( Moottorin ohjausjärjestelmän mukaan 61,420 km kohdalla ) Ylikierroksille kone voi joutua vain vaihtovirheen johdosta ja isommat vauriot voivat ilmestyä huomattavasti myöhemminkin kuten tässä tapauksessa. Syy ja seuraus virheelle on mielestäni selkeinä auton datalistassa, Ei ole epäselvää etteikö ylikierrokset hajoita korkeapuristeista diesel moottoria."
ajakaahan varovasti ettei tule virheitä.
Pauli V.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa