Kiivi kirjoitti:Mitä jäähdytysnestettä voi laittaa outback -06 2.5l? Vihreää ainakin näytti olevan nyt?
Toinen kansipahvi vaihdettu ja kylmänä alle minimin näytti tänään olevan. Ei mikään merkkivalo herjannut kuitenkaan. Missä vaiheessa pitäisi hälyttää? Lämmöt ei myöskään heittele.
Subukka kirjoitti:Kiivi kirjoitti:Mitä jäähdytysnestettä voi laittaa outback -06 2.5l? Vihreää ainakin näytti olevan nyt?
Toinen kansipahvi vaihdettu ja kylmänä alle minimin näytti tänään olevan. Ei mikään merkkivalo herjannut kuitenkaan. Missä vaiheessa pitäisi hälyttää? Lämmöt ei myöskään heittele.
-07 Outback:iin laitoin ihan normi vihreää etyleeniglykolia 50:50, tais olla Zeroa.
En tiedä sitten voiko sitä laittaa mutta sitä siellä nyt on ollut jo 1,5vuotta.
Tarkoitus olisi vaihtaa 2 vuoden välein
pera kirjoitti:Mikä hylsy käy kannenpultteihin?(MY05 STI)
Jampsu kirjoitti:pera kirjoitti:Mikä hylsy käy kannenpultteihin?(MY05 STI)
14mm 12 kulmainen
Morkkis kirjoitti:Pari kysymystä 2007 outbackistä:
Vaihdelaatikosta sen verran että onko tuossa mallissa jo cvt niinkuin myyjä väittää vai joku muu automaatti?
Tiedoissa on myös että autossa on ajonvakautus mutta ei luistonestoa eli onko noita erikseen vai käsittääkö luistonesto/ajonvakautus molemmat?
Jos nappaa edellisen(t) pois päältä niin lähteekö ne oikeasti kokonaan pois päältä vai jotenkin osittain?
Onko tosta 2007 vuosimallista jotain pahaa sanottavaa kestävyyden puolesta taikka muuten? Kiinnostais vaihtaa nykynen manuaali automaattiin..
MHbreik kirjoitti:Morkkis kirjoitti:Pari kysymystä 2007 outbackistä:
Vaihdelaatikosta sen verran että onko tuossa mallissa jo cvt niinkuin myyjä väittää vai joku muu automaatti?
Tiedoissa on myös että autossa on ajonvakautus mutta ei luistonestoa eli onko noita erikseen vai käsittääkö luistonesto/ajonvakautus molemmat?
Jos nappaa edellisen(t) pois päältä niin lähteekö ne oikeasti kokonaan pois päältä vai jotenkin osittain?
Onko tosta 2007 vuosimallista jotain pahaa sanottavaa kestävyyden puolesta taikka muuten? Kiinnostais vaihtaa nykynen manuaali automaattiin..
Onko kyseessä tämä peli? http://www.nettiauto.com/subaru/outback/7817970
Jos on, nii huomioithan, että sama auto oli aiemmin myynnissä hintaan 7995e. http://www.nettiauto.com/subaru/outback/7789592
Ei ihan ole hinta tuplaantunut
aVe kirjoitti:Moi
kertokaas onko vm 2008 ylöspäin olevissa STI:ssä symmetrinen pakosarja kun äänet ovat selvästi pliisummat kuin esim. aiemmissa versioissa?
Onhan noissa erilainen tuo ulostulokin, mutta onko pääsyy kuitenkin tuo pakosarja?
Olen hankkimassa STI:tä ja tuo uudempi hatch-back olis muuten tilavampi ja käytännöllisempi, mutta jotenkin se räyhä jää piiloon.
Vaimokaan ei tykänny, "liian hiljainen"...
aVe
aVe kirjoitti:Mutta onko tietoa, onko pakosarjaa jotenkin oleellisesti muutettu 2008 alkaen? Vai onko vaan niin paljon vaimennettu.
aVe
aVe kirjoitti:Ääniin palatakseni vielä, taitaa olla tuo kabiinin äänieristys kehittynyt sen verran paljon, että äänimaailma on vähän
sivistyneempi, ainakin sisätiloissa.
Jampsu kirjoitti:pera kirjoitti:Mikä hylsy käy kannenpultteihin?(MY05 STI)
14mm 12 kulmainen
Forester XT kirjoitti:Tyhmiä kysymyksiä osa 3009..
Kuuleman mukaan 2.5 subarun ahdetussa moottorissa EJ255 on huono kannentiiviste vakiona?
Minkälainen ja hintainen projekti tuohon olisi vaihdattaa kestävämpi ja ennenkaikkea onko tuossa mitään järkeä?
Jampsu kirjoitti:Forester XT kirjoitti:Tyhmiä kysymyksiä osa 3009..
Kuuleman mukaan 2.5 subarun ahdetussa moottorissa EJ255 on huono kannentiiviste vakiona?
Minkälainen ja hintainen projekti tuohon olisi vaihdattaa kestävämpi ja ennenkaikkea onko tuossa mitään järkeä?
Eipähä sitä kannata vaihtaa vasta ku oikeesti alkaa fuskaamaan... Paitsi jos isommin meinaa viritellä
Forester XT kirjoitti:Jampsu kirjoitti:Forester XT kirjoitti:Tyhmiä kysymyksiä osa 3009..
Kuuleman mukaan 2.5 subarun ahdetussa moottorissa EJ255 on huono kannentiiviste vakiona?
Minkälainen ja hintainen projekti tuohon olisi vaihdattaa kestävämpi ja ennenkaikkea onko tuossa mitään järkeä?
Eipähä sitä kannata vaihtaa vasta ku oikeesti alkaa fuskaamaan... Paitsi jos isommin meinaa viritellä
3010. Mikä sitten on isommin virittämistä +130hp? Miaaähän hinnoissa vaihto on?
Forester XT kirjoitti:Täälläkun saa hyvin vastauksia niin spämmätään lisää..
Pitäisi automaaattiin vaihdattaa öljyt, minne mennä=? Lähinnä arvon menenkö johonkin koneelliseen BG vaihtoon vai Rantakareelle.
Hanssoni kirjoitti:Hellou Noviisi Forester omistaja kyselee:
minkälaisia kulutuksia muilla forester kuskeilla on?
Oma kulkupeli 1998 2.0 turbo automaatilla, ja tuntuu kulutus nousevan normaalissa maantie ajossa lähemmäs 15L/100km, ei taida normaali olla?
mistä sitä vikaa lähtisi etsimään? hakemalla löytyi vastauksia että voisi olla lambda ongelma? vikakoodeja auto ei kuitenkaan anna.
Hanssoni kirjoitti:Joo ei niin paljoo kyllä saa tuo auto kenkää että kulutus sen takia korkea
pystyykö mitenkään testaamaan onko ilmamassa mittari mennyt? tai lambda? kalliita osia ovat
JuuS0 kirjoitti:Legacy gen 1 ja 205/55-16 renkulit. Mahtuuko pyörimään vaiko ei? Vakiokoko taitaa olla 14", 175/70-14 tms. Sedanista nyt kyse sikäli merkitystä. Vanteissa et linjoilla 43 tms.
Hanssoni kirjoitti:Tuli soitettua auton myyneelle liikkeelle niin merkkihuoltoon täytyy viedä siellä saavat selvittää mikä autoa vaivaa. En tiedä osaavatko sen paremmin korjata ainakin laskuttaa osaavat .
jtuomain kirjoitti:Tuo "kannattaako" on sellainen kysymys, että vain itse siihen voit vastata.
humppa kirjoitti:jtuomain kirjoitti:Tuo "kannattaako" on sellainen kysymys, että vain itse siihen voit vastata.
Lähinnä sitä, että onko jtn hyötyä?
Esim. Toisessa postauksessa oli juttua JDM tuontien ennakokartoista. Mainoksissa lukee sitten "lisää tehoa" "vähemmän polttoainetta" vaikka näihin nyt suhtaudun vähän skeptisesti...
humppa kirjoitti:jtuomain kirjoitti:Tuo "kannattaako" on sellainen kysymys, että vain itse siihen voit vastata.
Lähinnä sitä, että onko jtn hyötyä?
Esim. Toisessa postauksessa oli juttua JDM tuontien ennakokartoista. Mainoksissa lukee sitten "lisää tehoa" "vähemmän polttoainetta" vaikka näihin nyt suhtaudun vähän skeptisesti...
Nickk kirjoitti:Haulla en löytänyt tietoa. Jakopääsettiä oon tilailemassa rockautosta, tuli vain mieleen että käykö nuo Amerikan/Kanadan markkinoiden autoihin tarkoitetut sarjat UK-WRX? Eihän niissä moottoreissa pitäisi olla mitään eroa? Bugeye WRX siis.
On vaa nii paljon halvempaa tilata vähän parempaakin sarjaa sieltä...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa