pekkamuti kirjoitti:Tarviiko jälkiasennuskoukku muutoskatsastaa?
Amazonmies kirjoitti:Omaan laitettiin Erwolla Westfalian 13-napainen vetokoukku. Valot toimii normaalisti. Tosin päiväajovaloilla ei pala kärryssä valot, mutta näin se "kuuluukin" olla. Autossa pitää siis olla joko parkit tai ajovalot päällä, jotta kärryssä palaa valot. AUTO-asennossakin palaa kärryn valot, jos autossakin palaa ajovalot. Start-Stop ei toimi kärry perässä.
mechanix kirjoitti:Amazonmies kirjoitti:Omaan laitettiin Erwolla Westfalian 13-napainen vetokoukku. Valot toimii normaalisti. Tosin päiväajovaloilla ei pala kärryssä valot, mutta näin se "kuuluukin" olla. Autossa pitää siis olla joko parkit tai ajovalot päällä, jotta kärryssä palaa valot. AUTO-asennossakin palaa kärryn valot, jos autossakin palaa ajovalot. Start-Stop ei toimi kärry perässä.
Täytyy sanoa että melkoinen turvallisuusriski tuollainen että päiväajovaloilla ei kärrin valot toimi... Monet kärryt on sopivasti malliltaan sellaisia että niitä ei edes auton perästä helposti erota ellei ole valoja päällä.
sotaherra kirjoitti:mun mielestä se on yleensäkin turvallisuus riski että ne takavalot ei toimi. siihen oo kärryllä mitään merkitystä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa