Kovalski kirjoitti:Miten onnistuu auton säätö?
Riippuu ja roikkuu.. jos se on alkuperäisellä eculla ja auto on rev.A-C, niin ei taida Suomessa onnistua, jos taas rev.D, niin pitäisi onnistua "missä vaan" kuka nyt noita yleensä tekee ja ymmärtää
.. kato alustanumerosta, se kertoo jo mikä versio kyseessä - tai postaa tänne niin guuglataan..
Tossa kuitenkin 'purkuohjeet' kolmoskoppasille JDM-Legacyille
( eli 4th digit tässä asiassa se mikä ratkaisee )
3rd Generation
1st digit
B=Legacy
2nd digit = Body Style
E=Sedan
H=Wagon
3rd digit = Engine Size and Drive Type
2= 1800cc 2WD
3= 1800cc AWD
4= 2000cc 2WD
5= 2000cc AWD
7= 2200cc AWD
A= 2000cc AIR Susp
C - 2.5
E - 3.0
4th digit = Production Years
A type = 06/98 - 04/99 (RSK 12/98 - 04/99)
B Type = 99/6 - 00/5
C type = 00/6- 01/4
D Type = 01/5 - 03/4
5th digit = Number of doors
4= 4 Doors
5= 5 Doors
6th digit = Model type (JDM models only)
2= EI
3= MI
4=TI
5= VI
6= VZ
7= RS TYPE R
8= RS
9= GT
A= RS TYPE RA
C= GT-B (Revision A & B ) & GT-B E-tune (Revision B, C & D)
7th digit = Engine and Drive Type
A= 2.0 2WD 5 SPD - DOHC
D= 2.0 4WD 5 SPD TURBO - DOHC
E= 2.0 4AT - DOHC
F= 2.0 4WD 5 SPD N/A - DOHC
G= 1.8 5 SPD 2WD AND 4WD - SOHC
J= 1.8 4WD 5 SPD (TI MODEL ONLY) - SOHC
P= 2.0 4AT 4WD TURBO - DOHC
R= 1.8 4AT - SOHC
T= 2.0 4AT 4WD TURBO - DOHC SS (Sports Shift) - RSK & GT-B E-Tune only