Rauhallinen Erkki kirjoitti:Ihaalle kommenttina vaan, että tuskin mihinkään katastrofiin ajaudut Levorgin kanssa. Sulla on uusi auto, mistä tykkäät, joten nauti siitä. Käyttöautoina nämä on kyllä varmatoimisia, jos perushuolloista ei tingi. Sitä en väitä, etteikö joku koiranluu tai kissanhäntä alkaisi tuolla 10v. periodilla vipattamaan. Tosin Levorg ei liene raffissa käytössä siinä mielessä.
Ja saa antaa paskaakin. Ja pitää. Ajamista varten tehty.
Nyt kun on ensimmäinen auto jossa turbo ja neliveto ja merkkinä vielä Subaru josta monella sivullisella tuntuu olevan vaikka minkälaista mielipidettä ja tätä palstaa kun olen nyt pari kuukautta seurannut niin kovin kalliilta merkiltä vaikuttaa, siis noiden vaihto-osien suhteen. Vaihto-osia saa tietty 200 tkm ajoilla jo joitain mennäkin mutta kun reilut kymmenen vuotta sitten hankitussa Astrassa alatukivarsia ja raidetangon päitä meni lähes vuosittain niin alkoi tuntumaan jo aika kalliilta sillä ajaminen niiden kuuden vuoden aikana mitä se omistuksessani oli, vaikka ensimmäiset vuodet menikin takuun piikkiin. Täytyy nyt yrittää jos saisi pidettyä Subarua pitempään kuin tuota Astraa jonka vikoihin kyllästyin ja vaihdoin lopulta japanilaisiin.
Ja juu, ei ole Levorgilla tarkoitus mennä kanttailemaan radoillekkaan ja maastoonhan tällä ei tarvitse edes ajatella menevänsä mutta pitänee kuitenkin aina välillä oikoa tuota kaasujalkaa jotta ahdotkin välistä nousevat.
On meinaan kuuden vuoden ajot kahdella Toyotan hybridillä jättänyt jälkensä tuohon ajokäyttäytymiseen.