iner kirjoitti:Hommaan tarvii ssm ohjelman ja sopivan obd2 kaapelin. Tässä ohjeet tuohon hommaan kokonaisuudessaan:
matsuda kirjoitti:iner kirjoitti:Hommaan tarvii ssm ohjelman ja sopivan obd2 kaapelin. Tässä ohjeet tuohon hommaan kokonaisuudessaan:
Pystyisitkö valottamaan näitä kahta asiaa? Minulla on SSM III mutta pitäisi jokin kaapeli hommata. Onko jokin eri versio sulla käytössä ja millaisella kaapelilla?
tuRboman kirjoitti:Mistä ne johtuu? Minusta tuntuu, että meidän XT on välillä turhan innokas vekslaamaan. Ja haluaa ajaa n. 55kmh liian isolla vaihteella. Kierroksia karvan yli tonni.
tuRboman kirjoitti:Mistä ne johtuu? Minusta tuntuu, että meidän XT on välillä turhan innokas vekslaamaan. Ja haluaa ajaa n. 55kmh liian isolla vaihteella. Kierroksia karvan yli tonni.
Forester XT kirjoitti:Ilmeisesti tuo kikotin oppii ainoastaan sen sporttisen ajon ja vaihtaa sitten välittömästi pienemmälle jos pikkaisenkin hipaisee kaasupoljinta.. Normaali tasakaasu ajoa se ei suostu oppimaan Viimeksi kun käytin tuossa opetuksessa muutos oli ihan älytön sitä ennen tuntui maantielläkin 80-100vauhdissa hakevan vähän väliä oikeaa vaihdetta.
Mauri H kirjoitti:Forester XT kirjoitti:Ilmeisesti tuo kikotin oppii ainoastaan sen sporttisen ajon ja vaihtaa sitten välittömästi pienemmälle jos pikkaisenkin hipaisee kaasupoljinta.. Normaali tasakaasu ajoa se ei suostu oppimaan Viimeksi kun käytin tuossa opetuksessa muutos oli ihan älytön sitä ennen tuntui maantielläkin 80-100vauhdissa hakevan vähän väliä oikeaa vaihdetta.
Oliskos tuossa nyt kyse turbiinilukon toiminnasta, ei vaihteiden vaihdosta?
tuRboman kirjoitti:Tässä video kun 4EAT ajaa alle kuuttakymppiä lukitulla nelosella. Käytän manulla välillä mutta lukko pysyy kiinni. Sen jälkeen pieni hipaisu kaasuun ja lukitus avautuu. Ja jää auki kun muuttelen kaasupolkimen asentoa edes hivenen vaikka nopeus pysyy siinä n. kuudessakympissä.
http://youtu.be/KRCdckQAwWo
Helger Puertorico kirjoitti:Kannattaa ajella vaihteenvalitsin 3-pykälässä alle maantie/motari nopeuksissa. D on ylivaihde.
tuRboman kirjoitti:Helger Puertorico kirjoitti:Kannattaa ajella vaihteenvalitsin 3-pykälässä alle maantie/motari nopeuksissa. D on ylivaihde.
Tämän muistin vasta nyt testata. Ja olet tosiaan oikeassa. Turhat vaihdot/lukitukset/irroitukset jää pois kun ajelee kylillä "3":lla. Tyhmänä en varmaan olisi hoksannut kokeilla. Kiitos siis vinkistä. Huomattavasti miellyttävämpää matkantekoa. Maantiellä / 80kmh ylöspäin D:lle niin nelonenkin on sopiva.
Osaako näitä laatikoita kukaan softailla? Neloselle ehdoksi vähintään 70kmh, niin vois toimia paremmin D mallissa..
KK9 kirjoitti:Näin tyhmänä ööö!!! Mikäköhän tuo meikäläisen kulkineen loota on??? Eipä oo sportti asentoa ja 60 heittää melkeis 5 ! Mitä manuaali puolella kattonu ja kiekat n.1200 kieppeillä!
soukka kirjoitti:KK9 kirjoitti:Näin tyhmänä ööö!!! Mikäköhän tuo meikäläisen kulkineen loota on??? Eipä oo sportti asentoa ja 60 heittää melkeis 5 ! Mitä manuaali puolella kattonu ja kiekat n.1200 kieppeillä!
Jos on tuontiauto niin varmaan 5eat vaihteisto. Mulla oma vaihtaa d-asennossa 60kmh kohdilla vitoselle ja sportti-asennossa vasta 70-80kmh kohdilla.
Qulle kirjoitti:No cvt oma juttunsa. Mulla vetää neloselle ja lukolle alle 60km/h ... hyvä vaan. Mitä haittaa siitä on
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
ForeSam kirjoitti:Tervepä vaan!
Heti alkuun noviisin kysymys...
Mikä automaattilaatikko omassa?
2007 XT ja suomiauto kyseessä.
Tomcat kirjoitti:ForeSam kirjoitti:Tervepä vaan!
Heti alkuun noviisin kysymys...
Mikä automaattilaatikko omassa?
2007 XT ja suomiauto kyseessä.
4EAT VTD hännällä.. se on hyvä
ForeSam kirjoitti:Tomcat kirjoitti:ForeSam kirjoitti:Tervepä vaan!
Heti alkuun noviisin kysymys...
Mikä automaattilaatikko omassa?
2007 XT ja suomiauto kyseessä.
4EAT VTD hännällä.. se on hyvä
Miksi se niin hyvä on?
Täytyy laittaa omasta kuvia tuonne foorumilaisten autot osioon, kunhan saan sen siistimisen loppuun. Kyllä tulee meinaan Euroopan siistein Fore!
Hiukan väärä osio kysellä, mutta mitä "etuja" saa liittymällä kerhoon?
Härski kirjoitti:Talvella sitten hymyilyttää
ForeSam kirjoitti:Hiukan väärä osio kysellä, mutta mitä "etuja" saa liittymällä kerhoon?
SixStars kirjoitti:ForeSam kirjoitti:Hiukan väärä osio kysellä, mutta mitä "etuja" saa liittymällä kerhoon?
No esim. ja lähinnä pääsyn tuonne 'yhdistyksen jäsenille' -osioon, jossa tiedotetaan mm. ratapäivistä ( ja ne on vain jäsenille ) - itselle jo pelkästään tämä syy riittää maksamaan tuon nimellisen jäsenmaksun, jos vaikka edes kerran talvessa pääsee jääratapäivälle osalllistumaan .. ja toki hieanon jäsentarran lasin nurkkaan liimattavaksi - ja respectiä
ForeSam kirjoitti:SixStars kirjoitti:ForeSam kirjoitti:Hiukan väärä osio kysellä, mutta mitä "etuja" saa liittymällä kerhoon?
No esim. ja lähinnä pääsyn tuonne 'yhdistyksen jäsenille' -osioon, jossa tiedotetaan mm. ratapäivistä ( ja ne on vain jäsenille ) - itselle jo pelkästään tämä syy riittää maksamaan tuon nimellisen jäsenmaksun, jos vaikka edes kerran talvessa pääsee jääratapäivälle osalllistumaan .. ja toki hieanon jäsentarran lasin nurkkaan liimattavaksi - ja respectiä
Kyllä liityn jäseneksi, en vaan löytänyt tietoja jäsenyydestä mistään.
Tomcat kirjoitti:Qulle kirjoitti:Misä hinnoissa tollaset säteilysetit on? Saakos normaali lämppärijohtoon haaralla?
Saa ihan normaali Y-haaralla vaikka Defaan, hinnat ei päätähuimaa, mutta on kalliitakin vastuksia markkinoilla.
Meillä on muistaakseni joku Volvon 350W tasanen lätty, Motonetista ostin.
Hekxalite kirjoitti:Vastaan itselleni kun kävin kyseisenlaista laitetta koeajamassa eli 2006 Legacy 3.0r spec b automaattina. Ainakin tässä oli 5EAT-vaihteisto ja ohjekirjan mukaan 3 litraisessa on 5 vaihteinen ja 2.0/2.5 litraisissa 4 vaihteinen. Siitä ei ole tietoa miten voiman jako on toteutettu tässä yhdistelmässä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa