mustja kirjoitti:Kuuluuko tuossa ratin ja polkimien välissä olla muovisuojusta ? joka ns. suojaa kaapeleita yms. OBD pistoke!
Yksi kiinnike kuiten tuoltakin puuttuu..
JPA kirjoitti:Löytyykö Levorgiin korkeussäädettävää alustaa jolla saisi muutaman sentin lisää maavaraa?
JuhaH kirjoitti:mustja kirjoitti:Kuuluuko tuossa ratin ja polkimien välissä olla muovisuojusta ? joka ns. suojaa kaapeleita yms. OBD pistoke!
Yksi kiinnike kuiten tuoltakin puuttuu..
Tuota kuvassa näkyvää ratin alla olevaa palaa mietit?
mustja kirjoitti:JuhaH kirjoitti:mustja kirjoitti:Kuuluuko tuossa ratin ja polkimien välissä olla muovisuojusta ? joka ns. suojaa kaapeleita yms. OBD pistoke!
Yksi kiinnike kuiten tuoltakin puuttuu..
Tuota kuvassa näkyvää ratin alla olevaa palaa mietit?
Ei, vaan polkimien yläpuolella. Joissakin malleissa suoja on mutta tässä sitä ei taida olla.
Selvisi tästä : https://www.youtube.com/watch?v=lTEy8KQNGXg
Onko kukaan vaihtanut noita sisäpolttimoita led malleihin?
Säästyisi ylimääräiseltä luukun repimiseltä jos jollain muistin päällä oikeat hehkut
Manuaalissa hieman vajavaiset tiedot : sisävalo, kartanlukuvalo 12v 8w. Mallia Festoon mutta pituus, olisiko 31mm ?
meikkipeilin valo 12v 2w, mikähän tämä olisi ?
Myös sumuvalot meinaisin vaihtaa Led-malleihin, onko porukka noita vaihdellut ?
Darkki kirjoitti:Valoisuuden puolelesta ne eivät ehkä niinkään lisää valokeilaa mutta ne tuovat huomattavasti lisää valokirkkautta siihen auton eteen n. 4m alueelle.
Petri R kirjoitti:Eikös se lämpö kabiiniin oteta kuitenkin jäähdytysnesteestä eli sen lämpötila on paljon oleellisempi tieto
rs 200 kirjoitti:Veden lämpömittari on perinteiseen Subarun tyyliin vähän sinne päin näyttävä viisarimittaus ilman numeroita, eikä se vaikuttanut muuttuvan mihinkään suuntaan kun taas moottorin öljyn lämpötilasta on asteen tarkkuudella näyttävä mittari. Eiköhän nuo lämpötilat ole suoraan toisiinsa synkassa..
tbz kirjoitti:Tämäkin hukkaa välillä radiokanavat, mutta onneks vielä takuuta jäljellä.
Rengaspainevalvonta poistettu käytöstä, miksi? Takarenkaassa oli painetta vähän yli barin, en huomannut ajossa mitään.
Ilman lämmitystä lähti pakkasilla hyvin käyntiin, mutta jos oli lämmityksessä pari tuntia, niin starttasi tosi pitkään ja lähti huonosti käyntiin.
mustja kirjoitti:Mitäs öljyä muuten teillä huollossa on moottoriin laitettu?
Epäilen vahvasti 5w30 vaikka 0w20 on suositus
JuhaH kirjoitti:45tkm huolto takana eikä sen kummemmin huomautettavaa suuntaan tai toiseen. Päivä/sumuvalot vaihtuivat huollon yhteydessä lediversioihin Impreza-koeajon myötä olleen tarjouksen innostamana.
Huomiona jos jollakin muullakin on ollut ongelmia bensatankin luukun aukeamisessa, niin asiaan löytyy korjaus jonka myötä vaihtavat koko luukun korjattuun versioon. Vaihto kuuluu takuun piiriin luonnollisesti.
mustja kirjoitti:JuhaH kirjoitti:Onko muita päivityksiä/korjauskehotuksia tullut lähiaikoina ? Oliko muuten arvokas tuo led versio päivä/sumuvaloista ? Itse vaihdoin hehkut ledeiksi ja hyvin on toiminut.
an13 kirjoitti:Sanottakoon että Legacy V:ssä ei ole tehtaan handsfreen kanssa mitään kuuluvuusongelmia suuntaan eikä toiseen, harmi josko uudemmat huonompia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa