Mauri H kirjoitti:Mä irroittelin ne jäähdyttimen säleikön muovinastat yläpäästä ja kampesin säleikön yläreunaa ulospäin, antoi periksi sopivasti...
AnttiHat kirjoitti:Hieman empiny, että muodostuuko tuolla viimesellä 500 metrillä nuo Legacyn helmat ongalmaksi. Käytiin tänään kattomassa vähän yhden 2009 bensa automaatti Legacyn sisätiloja ja olihan ne ihan hulppeat. Outbackissä en ole päässyt edes istumaan saati ajamaan, mutta miten nuo tilat vertautuu tohon Legacyyn?
AnttiHat kirjoitti:Nyt siis olen yrittäny katella -11 eteenpäin 100tkm kantturoissa olevia Subaruja ja pari ehdokkia tässä on, joista ensimmäinen on suoraan sanoen epäilyttävän halpa: https://www.nettiauto.com/subaru/legacy/9409499 Soittelin liikkeeseen ja vannoi kyllä auton olevan erittäin siisti. Tosin jos pitää paikansa niin tuo ei kauaa tuolla happane.
Näkeekös sen moottorityypin Trafin tiedoista ja mikäs sen tulee olla jos nyt katteliskin noita 2010 myös?
jykke kirjoitti:Ettei vaan tule yllätyksenä, niin Legacy sedanissa on kiinteät takapenkin selkänojat.
chinaski kirjoitti:jykke kirjoitti:Ettei vaan tule yllätyksenä, niin Legacy sedanissa on kiinteät takapenkin selkänojat.
Mulla kyllä MY10 sedan legassa kaatuu selkänojat kahdessa osassa.
Qulle kirjoitti:Näin pikänä miehenä ja vielä vähän selkäleikkauksesta toipuvana toi OB on kyl kiva auto nousta ulos.
Eli jos sitä pituutta löytyy niin tuota osaa kyllä arvostaa.
AnttiHat kirjoitti:Hehe, vatulointia. Kattelin tuossa maavara speksejä. Eli nykyisessä Passatissa speksin mukainen maavara 107mm. Legacy 150mm. Onhan tuossa melkeen 50mm enemmän verrattuna nykyiseen, mutta ottaakos tuo huomioon nuo helmat Leagcyssä?
Sillä tässä vatuloin, että kun se tosiaan on se tuo viimeset 500m ja äkkiseltään melko paljon pitää pistää paalua outbackkiin enempi. En tiijä peijjakas.
rs 200 kirjoitti:Mie oon jokaisessa omistamassani Subarussa (13kpl) suurentanut rengaskokoa, ja jokaisen ajettavuus sekä kulutus on laskenut. Ja lisäksi jokaisen Subarun nopeusmittari heittää vakiona älyttömän paljon, sekin korjaantuu rengaskokoa isontamalla. Parhaimmillani olen saanut virheen tippumaan 9km/h 1km/h.
Mitään negatiivista ei ole ilmaantunut.. Tosin dieselit on ollut Sakulla käytettyjä, tuo havittelemasi Lega on onneksi 6 pykäläinen joten sekin auttaa välitys asiaa.
AnttiHat kirjoitti:Jaahas, toi valohomma tulikin uutena. Näköjään jotkut ovat näihin vanhempiinkin saaneet maahantuojalta tukea. Pitääpä yrittää kattoa nuo valot. Tosin taitaa olla vielä klo 16 Tampereella valosaa
Mauri H kirjoitti:Väärä tarra, tuollainen se merkintä on, ja tuossa siis 18.3.2010
AnttiHat kirjoitti:Muutamia kysmyksiä tässä kun on vähän kerennyt ajelemaan.
AnttiHat kirjoitti:Muutamia kysmyksiä tässä kun on vähän kerennyt ajelemaan. Tuo mun ostama Legacy oli kyllä tosi siisti ja nätisti pidetty. Onhan toi aika hiton hyvä ajettava tienpäällä tommosen Passatin lullan jälkeen. Vaimo oli tosi tyytyväinen
1. Radiota kuunnellessa ainakin välillä ääni ikäänkuin tumppuuntui rajusti silleen jännästi aaltoillen. Muutenkin hieman kumiseva bassomoodi, mitä ei saa ihan kuriin pelkällä basson tasolla.
2. Mittarivirhe on aika iso ~11km/h puhelimen GPSää vasten mitattuna. Rengaskoon kasvatus tuon puolesta oisi paikallaan, mutta se vääntö näin vakiona mietityttää sen jälkeen. Tuossa on nyt 205/60/16 nastat alla.
3. Huoltokirja oli leimattu ihan ajallaan, mutta niitä huoltoja ei ollut avattu mitenkään eli ne ilmeisesti näkyy ainoastaan auton väylästä(kö)? Eli käynkö merkkiliikkeessä lukemassa mitä on tehty? 90tkm huolto oli nyt tehty 83tkm kohdalla ja seuraava näytti olevan 105tkm ohjelman mukaan. Lähinnä mulla kiinnostaa öljyt niin koneessa, lootassa ja perässä.
Roikotan autoa nyt ehkä kuitenkin tuossa merkkiliikkeen huollossa näin alkuun kun on sen verta vähän ajettu.
yason kirjoitti:Olikos noissa jokin huoltovalikko, mistä sai säädettyä mittarivirhettä isommaksi ja pienemmäksi? Muistelen hämärästi näin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa