Kerrotaanpa tällainen vastaava huonosti käynnistynyt diesel Subarun tarina, jos jollekin apua olisi.
Olikohan tuossa mallissa 2 sulaketta hehkuille? Eli yksi sulake yhdelle hehkuparille ja toinen toiselle parille.
Kaverilla oli huonoa käynnistyvyyttä diiseli Subarussa. Sitä huonompi mitä kylmempi. Käytti merkkihuollossa. Testeri ei näyttänyt mitään vikaa ja arvailtiin että vois olla joku hehku huonona että voitais kokeeksi vaihtaa kaikki jos vaikka auttais. Osat ja työt oli niin käsittämätön summa (oliskohan ollu 2000 - 3000 euroa, ei jaksa muistaa niin tarkkaan) että eipä alettu arvuutellen korjaamaan. Kaveri soitti minulle että olisko mitään ideaa. Menin autoa katsomaan ja vikahan löytyi minuuteissa. Korjaantui euron sulakkeella. Motonetista löytyi, kun oli sen verran spesiaali, että eipä ollut omasta takaa. Eli toisen hehkuparin sulake oli kärvähtänyt. Pääteltiin, että vika oli tullut eräänä erityisen kylmänä aamuna, kun oli kaveri tehnyt tuplahehkutuksen, kuten joskus muinoin nokisina Meseaikonaan teki pakkasilla
Kaveri kävi antamassa tuohon kyseiseen pääkaupunkiseudun merkkifirmaan vähän palautetta saamastaan ammattitaidottomasta palvelusta tämän jälkeen.