Baz kirjoitti:Sain lämmöt 80 asteeseen, mutta loppu 1,5km matka on 30-40km/h aluetta, niin lämmöt laski 70 asteeseen. Ja tämä maskisuojan ollessa paikoillaan.
yason kirjoitti:Oliko skuuppi tukossa?
Baz kirjoitti:yason kirjoitti:Oliko skuuppi tukossa?
Ei.
JuhaH kirjoitti:Sport-mode päällä pitää lämmöt paremmin kun kierroksetkin on ylempänä.
Baz kirjoitti:En ole muuta "tietoa" löytänyt...
Darkki kirjoitti:Puhelin ongelma ratkesi, vastaavaa ongelmaa löysin lopulta netissä jollakin muulla Foresterissa.
Elikkä ongelman aiheutti maakoodit, Subarun käyttis lisää +358 numeroihin sekä soittaessa että saapuvissa. Puhelimessani oli numerot tallennettuna paikallisilla 040 yms. Puhelimen asetuksien vuoksi puhelin lisäsi maakoodin automaattisesti kun soitin jolloin nimet näkyivät oikein, mutta saapuviin numeroihin se ei tätä tehnyt ja Subaru ei osannut numeroita tämän vuoksi yhdistää. Elikkä lisäsin kontaktrihin +358 kaikkiin nuneroihin ja johan rupes pelittään!
Toivottavasti tästä on muille apua jos jollakin osuu kohdalle..
Nyt kovaa
mustja kirjoitti:Oletteko muuten nyt kovien pakkasten aikaan kattonut öljyn mittatikkua ?
Itse asustelen pohjoisessa ja ajelen lyhyttä työmatkaa (10km). Pakkasta ollut reilusti ja tänään vilkasin mitäs öljyille kuuluu niin oli melkein 3cm yli mittatikun max rajan ja haisi bensalle
Öljyt vaihdettu 5tkm sitten.
Pitää varmaan käydä pitempi lenkki ajamassa että saisi lämmöt tappiin jotta bensa höyrystyisi vai pitäiskö suosiolla vaihtaa öljyt...
mustja kirjoitti:Oletteko muuten nyt kovien pakkasten aikaan kattonut öljyn mittatikkua ?
Rokki kirjoitti:Kokemuksia kokonaispainoltaan n. 1.100 kg venetrailerin vetämisestä.
Kulutus n. 11/l, autossa 5 henkilöä ja mökkikamat. Vetää paljon kevyemmin ja tasaisemmin sekä pienemmällä kulutuksella kuin Legacy 2.0 AT.
Tää on sen H6 koneen korvaaja. Taitaa olla special jenkeissä ja ausseissa. Ei taida olla euroopan tuotiohjelmassa, ja päästöjen puolesta nykymääräyksillä edes olisi mahdollista tulla.TJani kirjoitti:Mikäs tuo uus 2.4 turbo kone on jota jenkeis tarjotaan. Ei taida tulla Eurooppaan tarjolle.
Sandman1 kirjoitti:Tää on sen H6 koneen korvaaja. Taitaa olla special jenkeissä ja ausseissa. Ei taida olla euroopan tuotiohjelmassa, ja päästöjen puolesta nykymääräyksillä edes olisi mahdollista tulla.TJani kirjoitti:Mikäs tuo uus 2.4 turbo kone on jota jenkeis tarjotaan. Ei taida tulla Eurooppaan tarjolle.
Sandman1 kirjoitti:Taitaa olla ihan poliittinen päätös Subaru ABn puolesta. Samoin kun se, että portaattomasti toimivaan laatikkoon pitää saada pykälät.
Sandman1 kirjoitti:Siis Subaru europe kyllä. Mistäs sen vieras tietää miksi näitä päätöksiä tehdään.
subarun myyntimäärät on kuitenkin aika marginaalisia. Ja paljonko olisi sitten marginaalinen osuus, jota noi isolohkot kuitenkin on. Kai se on melko matikalla päätetty.
Eikä tarvi hakea tyyyppihyväksyntöjä kaikille malleille.
yason kirjoitti:EU-tyyppihyväksyntä voi tietysti olla kynnys, mutta liekö siinä summat kymmeniä vai satoja tuhansia? Vai peräti miljuunia?
Jos sattuisi olemaan niin, että olisi se tyyppihyväksyntä, niin luulisi ettei myynti- ja toimituskustannuksissa sinänsä ole eroa marginaalimallien ja tuhnumallien välillä. Se, että onko Japanian laivassa tulossa Euroopan Subarulle 100 pikkulohkoa vaiko kenties 98 pikkulohkoa ja 2 isolohkoa, lienee yks ja sama. Tällöinhän kustannukset on lähinnä isolohkon teknisten tietojen lisäämistä www-sivuille.
Sandman1 kirjoitti:yason kirjoitti:Ja mielenkiintoista olisi kyllä tietää, että mitä noiden päässä liikkuu. Tuntuu olevan kyllä niin mielenvikasia päätöksiä välillä maahantuojan puolella.
Se, että mitä siihen paattiin lastataan, on tuskin kynnyskysymys. Kai se on omituisten päätösten ja rahan yhteenlaskettu summa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa