-teme- kirjoitti:https://www.importcarparts.co.uk/parts-info?id=9819&cat=96&sub=501&sec=3420&var=50&dc=0&gen=&searchKey=&searchPart=
Tuolta löytyy ainakin kytkin paketti täydellisenä ja kohtuu hintaan. Eikä sinne kannata muuta kun tuo sahcsin paketti laittaa.
Myös tiivisteitä näkyy olevan tarjolla.
eki75 kirjoitti:No nih 351tkm sillä pääsi..
-Eki
sake82 kirjoitti:Joo eihän sitä tiiä varmaksi enneku tarkistaa. En itekkää omastani heti huomannu halkeemia, mut sit ku putsaili ja katto hyvässä valossa niin näki tuhot selvästi.
Ite kun pyröttelin kampuran päästä moottoria tuon kolinan esiintymisen jälkeen avaimella, niin sopivassa kohtaa tuntu selvästi semmonen "tyhjä" liike ja siinä kun ees taas pyöritteli niin kuulu myös kolinaa. Siitä arvelin että oli kampura poikki. Mullaki moottori kävi vielä ennenkun sen viimesen kerran sammutin, eli kone ei menny jumiin.
Jappi kirjoitti:Nuo pukit on se lähtökohtainen vika, kampura on vaan lisäoire. Puolimoottori on pienin järkevä korjaus.
sake82 kirjoitti:Jappi kirjoitti:Nuo pukit on se lähtökohtainen vika, kampura on vaan lisäoire. Puolimoottori on pienin järkevä korjaus.
Näinhän se taitaa olla. Itsekkin päädyin uuteen puolimoottoriin, se mielestäni järkevin vaihtoehto tossa tilanteessa varsinki jos ite kasaa moottorin ja aikoo autoa pitää itellä.
Toinen on, jos jostain löytää kohtuu hinnalla vähän ajetun vähintään 2011 mallin vaihtomoottorin. Mut mitä ite kattelin, niin oli hinnat noille aika suolasia.
Jappi kirjoitti:http://www.e-carsport.com/engine/engine-block.html
Tuossa on toinen. Puolimoottorissa on lohko+sisuskalut. Vanhasta moottorista kannet, polttoaine- ja muut apulaitteet, sähköosat ja jakopää, mahdollisesti öljypumppukin.
Tarvitset lisäksi uudet tiivisteet
http://www.e-carsport.com/zestaw-uszcze ... 07-10.html
https://www.carsport.pl/uszczelka-glowi ... -1529.html
https://www.carsport.pl/uszczelka-glowi ... -1530.html
Ota vaan oman ikäinen, kaikkiin uusiin puolimoottoreihin nuo asiat on korjattu ja siinä on puristussuhdekin sitten se ihan oikea. Uudemman mallisessa moottorissa puristussuhde on aavistuksen matalampi, jos sillä erolla nyt lienee oikeasti mitään merkitystä.
Reetuhai2 kirjoitti:Eihän sitä perää pakko vaihtaa oo, jos välitys pysyy samana etuperässä.
Jmo kirjoitti:08 diesel Outbackin kiertokanki jaksoi 192 tuhatta. Avatessa näkyi ketjussa aikaisemmin esiintyviä halkeamia myöden samanlaista sisältöä.
Meneekö 2008 malliin 2015 vuoden kone ongelmitta?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa