HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

MY08 Impreza STi takasumuvalo

Ajovaloista ja ECU:n johdotuksista, sekä kaikkea siltä väliltä.
Avatar
ximmo
Viestit: 535
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:18
Paikkakunta: Helsinki

MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja ximmo » 20 Huhti 2019, 12:39

Leimasetä antoi kuukauden korjausaikaa takasumuvalon vaihtamiseen. Se näyttää samanlaista valkoista valoa kuten peruutusvalo, mikä ei kelpaa. Takasumuvalon pitäisi olla punainen. Tässä on kuitenkin sellainen ongelma, että minulla on valkoinen umpio kummallakin puolella ja takasumarin lamppu on lasikantainen w21w (12V-21W), jota ei punaisena saa mistään. Oranssin vilkkuvalon saisi, mutta ei sekään ole ihan laillinen. Mitenkäs hemmetissä tuo nyt taklataan?

Okei, jostain ulkomailta noita näyttäisi saavan LED-versiona todella kovaan hintaan. Alkuperäinen on normi lasikanta, ehkä se LED siinä toimisi. Onko tosiaan niin, että Subarun omistajat eivät voi Suomesta takasumarin polttimoa ostaa? Jotain outoa tässä yhtälössä on.
Herrasmiesautoilija.
my09 Forester TD (faijalla)
M135i xDrive
ex: my08 Impreza WRX STi "pullukka"
ex: my05 Impreza WRX

Avatar
chinaski
Jäsen
Viestit: 386
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: PPM

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja chinaski » 20 Huhti 2019, 13:05

Miten mulla on semmoinen mielikuva, että pullukassa vasemman puolen luukussa olevan takavalo oli sisältä punainen ja reunoilta kirkas. Onko tuo sun MY08 USA-malli? Niissä tuo valaisin oli kokonaan kirkas.

Kuva

Leimasetä ei taida tykätä punaisesta polttimosta, varsinkin jos se on LED.
MY08 Justy
MY10 Legacy GT
MY16 Levorg GT-S

nall3
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Helmi 2016, 07:15

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja nall3 » 20 Huhti 2019, 16:17

Helpoimmalla pääset kun pistät pakoputken viereen erillisen sumarin. Ryöstät virran vaan siitä alkuperäisestä lampun piuhasta.
Leiman jälkeen vaan otat pois.
Mulla on tossa yksi ylimääräinen irtosumari ihan vaikka sikaariaskiin vaihtaen.

Avatar
ximmo
Viestit: 535
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja ximmo » 20 Huhti 2019, 19:01

Ei ole USA-malli, mutta joku aiempi omistaja on ilmeisesti vaihtanut nuo umpiot. Tuossa on punaiset kalvot ja ilmeisesti se on niiden alta kokonaan kirkas. Nopeasti katsottuna kalvon alla on punainen pinta, mutta lienee optinen illuusio. En viitsi repiä kalvoja irti. Kuvassa meitsin auto, valot molemmilta puolilta samanlaiset:
Kuva

Vuosittainen ylimääräisen katsastussumarin säätö ei ole mielestäni helpoin vaihtoehto. Yksi vaihtoehto on toki kalvottaa kaikki uudelleen tai tuo vaalea sumari punaiseksi. Tai värjätä normaali w21w jollain jipolla punaiseksi. :lol: Tai tilata jostain ulkomailta kalliilla niitä lamppuja. Hämmästyttää silti, miten tästä ei ole koskaan aiemmin tullut sanomista, ja miksi asiaa ei ole tehty kunnolla jo silloin, kun kalvotus on tehty. Itsehän en ole takasumaria käyttänyt koskaan, ja piti oikein kysyä katsurilta, että miten sait sen päälle. :P
Herrasmiesautoilija.
my09 Forester TD (faijalla)
M135i xDrive
ex: my08 Impreza WRX STi "pullukka"
ex: my05 Impreza WRX

nall3
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Helmi 2016, 07:15

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja nall3 » 20 Huhti 2019, 21:36

Kirkas polttimo ja TOLLANEN alkuperäisen polttimon päälle?

Kuva

Avatar
ximmo
Viestit: 535
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja ximmo » 21 Huhti 2019, 12:50

nall3 kirjoitti:Kirkas polttimo ja TOLLANEN alkuperäisen polttimon päälle?

Hmm. Nokkela idea, muttei tuo taida mennä w21w-lampun päälle. Taidan nyt kokeilla sen normipolttimon värittämistä punaisella. Kun sitä en ikinä käytä, niin riittää, että jekuttaa katsuria pari sekuntia vuodessa. Ei pitäisi ainakaan lämpenemisen irrottaa punaista väriä polttimon päältä. Philipsiltä tosiaan saisi todella suolaiseen hintaan punaista LEDIä samaan kantaan, mutta sehän ei tietenkään ole road legal. Sillä ei tosin ole mitään väliä, kun ei katsuri sitä polttimoa näe.
Herrasmiesautoilija.
my09 Forester TD (faijalla)
M135i xDrive
ex: my08 Impreza WRX STi "pullukka"
ex: my05 Impreza WRX

Avatar
Matway
Jäsen
Viestit: 709
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 08:35
Paikkakunta: Loppi

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja Matway » 23 Huhti 2019, 19:14

Sain kaverilta joskus sellaisen pienen paukkupullon (spraymaalia) mikä on tarkoitettu polttimoiden värjäämiseen, punainen/oranssi.
Mulla on meinaan just Japanista tilattu "sumuvalo", just tollanen kun sulla.
Mulla on yks ylimääräiseks jäänyt polttimokin kun rakentelin itelle tupla peruutusvalot, tilasin kiinasta semmoisen kaksväri pu/va ledin, toimii.
Piti vain vetää pakkivalolta ylimääräinen plussa ledille.
Ja monta vuotta on mennyt maalatulla polttimolla katsastuksesta läpi.

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09

Avatar
ximmo
Viestit: 535
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja ximmo » 23 Huhti 2019, 21:47

Mä käytin nyt punaista "permanent marker" -tussia mikä sattui löytymään ja nyt valo täyttää lain pykälän, punaista hohtaa. :lol: Tosin ei sillä sumarikäytössä tee mitään, mutta pitäisi kelvata lainvalvojille. Piti muuten manuaalista oikein katsoa, että miten takasumarin saa päälle. En ole nimittäin ikinä käyttänyt, en tässä autossa enkä aiemmissani.
Herrasmiesautoilija.
my09 Forester TD (faijalla)
M135i xDrive
ex: my08 Impreza WRX STi "pullukka"
ex: my05 Impreza WRX

Avatar
Matway
Jäsen
Viestit: 709
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 08:35
Paikkakunta: Loppi

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja Matway » 24 Huhti 2019, 08:02

Japanilainen viiksilogiikka vaatii vähän syventymistä. Ei tästä kauaa ole kun yks kaveri täällä foorumilla ihmetteli kun ei saa pissapoikaa tuulilasille ja oli purkanut jo melkein puoli autoa...
Kysyin että ootko koittanut sitä nappia viiksen päässä...

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09

Avatar
ximmo
Viestit: 535
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja ximmo » 24 Huhti 2019, 15:44

Matway kirjoitti:Japanilainen viiksilogiikka vaatii vähän syventymistä. Ei tästä kauaa ole kun yks kaveri täällä foorumilla ihmetteli kun ei saa pissapoikaa tuulilasille ja oli purkanut jo melkein puoli autoa...
Kysyin että ootko koittanut sitä nappia viiksen päässä...

Edellisessä Subarussa oli oma katkaisija sumarille, nyt tuo viiksilogiikka ei heti auennut. Takasumari siis menee samasta viiksikytkimestä kuin etusumarit, mutta se ei jää sinne takasumariasentoon, vaan palautuu etusumariasentoon (joita tässä ei ole). Ilmeisesti tällä ei voisi mitenkään ajaa niin, että pelkkä takasumari palaa, jos autossa olisi myös etusumarit.
Herrasmiesautoilija.
my09 Forester TD (faijalla)
M135i xDrive
ex: my08 Impreza WRX STi "pullukka"
ex: my05 Impreza WRX

Avatar
chinaski
Jäsen
Viestit: 386
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: PPM

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja chinaski » 24 Huhti 2019, 18:16

ximmo kirjoitti:Edellisessä Subarussa oli oma katkaisija sumarille, nyt tuo viiksilogiikka ei heti auennut. Takasumari siis menee samasta viiksikytkimestä kuin etusumarit, mutta se ei jää sinne takasumariasentoon, vaan palautuu etusumariasentoon (joita tässä ei ole). Ilmeisesti tällä ei voisi mitenkään ajaa niin, että pelkkä takasumari palaa, jos autossa olisi myös etusumarit.


Hyvinkin mahdollista, mulla oli joskus 15v sitten työsuhdeautona Ford Mondeo ja siinä takasumuvaloa ei saanu päälle kuin "etusumuvalojen kautta". Nykyisessä lekassa takasumuvalo on itse askarreltu, kun kyse on usa-mallista. Takasumuvalo syttyy etusumuvalojen kytkimestä ja etusumarit on heivattu laatikkoon päivänvalojen tieltä.
MY08 Justy
MY10 Legacy GT
MY16 Levorg GT-S

Avatar
JuhaH
Toimihenkilö
Viestit: 368
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 21:21

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja JuhaH » 24 Huhti 2019, 19:17

Taitaa kaikissa uudemmissa Subaruissa olla sumuvalojen katkaisija viiksessä, ja juurikin noin että etusumuvalot menee päälle ensin ja sitten takasumuvalo kytkeytyy jousipalautteisena (ettei jää vahingossa palamaan?). Muistelen että '08 diesel Legacyssä oli jo noin..
Subaru Outback 2.5i CVT Summit '19
ex-Subaru Levorg GT '16
ex-Subaru Legacy Sedan 2.5i CVT '12
ex-Subaru Legacy Sedan 2.0TD '08

Avatar
chinaski
Jäsen
Viestit: 386
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: PPM

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja chinaski » 24 Huhti 2019, 22:27

Onkos MY10 -> legoissakin sumuvalokytkin viiksessä? Mulla se nimittäin on tuossa seisontajarrun kytkinpaneelissa.

Kuva
MY08 Justy
MY10 Legacy GT
MY16 Levorg GT-S

an13
Jäsen
Viestit: 159
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 12:57

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja an13 » 24 Huhti 2019, 22:37

My10+ legassa on sumu kyllä viiksessä.

Avatar
JuhaH
Toimihenkilö
Viestit: 368
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 21:21

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja JuhaH » 25 Huhti 2019, 11:43

chinaski kirjoitti:Onkos MY10 -> legoissakin sumuvalokytkin viiksessä? Mulla se nimittäin on tuossa seisontajarrun kytkinpaneelissa

Taitaa jenkkimalleissa tuo olla erilainen jostakin syystä.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Subaru Outback 2.5i CVT Summit '19
ex-Subaru Levorg GT '16
ex-Subaru Legacy Sedan 2.5i CVT '12
ex-Subaru Legacy Sedan 2.0TD '08

Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja Tomcat » 25 Huhti 2019, 14:19

ximmo kirjoitti:Ei ole USA-malli, mutta joku aiempi omistaja on ilmeisesti vaihtanut nuo umpiot.


Jep, vaihdettiin sekä mulle että Latelle noi takavalot, olisko tullu Japanpartista.
_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94

Avatar
ximmo
Viestit: 535
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja ximmo » 25 Huhti 2019, 15:10

Tomcat kirjoitti:
ximmo kirjoitti:Ei ole USA-malli, mutta joku aiempi omistaja on ilmeisesti vaihtanut nuo umpiot.


Jep, vaihdettiin sekä mulle että Latelle noi takavalot, olisko tullu Japanpartista.

Oli hyvin arvattavissa, mutten viitsinyt nimiä mainita. Hauska juttu, että vasta nyt löytyi katsuri, joka kävi urputtamaan takasumarin väristä ja laittoi oikein korjauskehotuksen päivämäärineen.

Otteessa on muuten merkintä "vaihtoehtoisista jousista" tjsp. eli tässä lienee ollut joskus jokin alustasarja. Nyt meni eteen JDM-version tolpat jousineen ja keuliva ilme katosi, näyttää hyvältä. Takana on ne, mitkä siellä minulle saapuessa olikin. Turha vaihtaa, kun ei ole vikaa. Onpahan sinnekin tolpat varalla.
Herrasmiesautoilija.
my09 Forester TD (faijalla)
M135i xDrive
ex: my08 Impreza WRX STi "pullukka"
ex: my05 Impreza WRX

Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja Tomcat » 26 Huhti 2019, 08:03

Ho hoijaa... vieläkö noita kuspää katsureita riittää.
_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94

Avatar
Matway
Jäsen
Viestit: 709
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 08:35
Paikkakunta: Loppi

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja Matway » 26 Huhti 2019, 08:22

Tomcat kirjoitti:Ho hoijaa... vieläkö noita kuspää katsureita riittää.
Toisaalta jos sumuvalo puuttuu onhan se näpäytyksen paikka, vaikkei sitä käyttäisikään...

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09

Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja Tomcat » 26 Huhti 2019, 09:29

Matway kirjoitti:
Tomcat kirjoitti:Ho hoijaa... vieläkö noita kuspää katsureita riittää.
Toisaalta jos sumuvalo puuttuu onhan se näpäytyksen paikka, vaikkei sitä käyttäisikään...

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla


ÖÖ... kyllä näissä sumarit toimi, ainakin mulla, poltin oli tehokas punainen 21w, väliäkö sillä onko lasi kirkas vai punainen??

Kuva
_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1087
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 26 Huhti 2019, 17:34

Jos sumari on näyttäny valkosta/keltasta valoa, niinkun alotuksessa mainittu, ni eikai se katsuri mikään kusipää ole, jos siitä on maininnu ja kehotuksen laittanu? Punastahan sen pitää näyttää, joko punasella umpiolla ja normipolttimolla, tai kirkkaalla umpiolla ja punasella lampulla. Mutta jos siinä nyt on kirkas umpio, eikä lampusta punasta tule, ni eihän se mikään sumuvalon kriteerit täyttävä valo ole. Seki nyt vaan valitettavasti on laissa määrätty pakollinen valo, ni eihän se ole katsurille itkemisen paikka, tai katsurin haukkumisen paikka, jos sitä ei ole/ei täytä määräyksiä. Tottakai jostain ihan naurettavista jutuista voi kyseenalaistaa hommaa, mutta toihan nyt on ihan selvä, jossei se valo näytä punaselta, kun sen sumarin räppää päälle. Ihan yhtälailla ne takapenkin turvavyöt pitää olla, ja toimia, vaikket ikinä ketään siellä kuljettais.

Avatar
chinaski
Jäsen
Viestit: 386
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: PPM

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja chinaski » 26 Huhti 2019, 21:37

Jos katsastussetä haluaa alka hankalaksi, niin takasumuvalalaisimesta tulee löytyä (E) hyväksyntä merkin lähistöltä kirjan F. Aikanaan USA mulkosilmän kanssa tuli noita selvitettyä, kun halusin saada auton rekisteriin ensimmäisellä yrittämällä ja silti pomppasi sivuvilkuista ja siitä, että päivänvalot sammui kun käsijarrun pisti päälle, joka on normitoimintaa USA:ssa.
MY08 Justy
MY10 Legacy GT
MY16 Levorg GT-S

Avatar
Tomcat
Jäsen
Viestit: 1431
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 22:34

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja Tomcat » 14 Touko 2019, 11:08

Mulla on muuten tuo euromallin vakio "punainen" sumari pullukkaan jos kiinnostaa, 40,-€ saa hakee.
_________________________________________
- WRX STi Type R MY99
- Mercedes Benz GLE 580
- Mazda RX7 FD LS1 MY94

Avatar
ximmo
Viestit: 535
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja ximmo » 16 Touko 2019, 15:05

Tomcat kirjoitti:Mulla on muuten tuo euromallin vakio "punainen" sumari pullukkaan jos kiinnostaa, 40,-€ saa hakee.

Siis tarkoitat tuota luukussa olevaa umpiota kokonaisuudessaan? Melkein kiinnostaa, mutta tussikorjaus oli jees.

Niistä ovien muoveista voisin kylläkin keskustella... Pitänee kaivaa se lanka tuolta myynnistä.
Herrasmiesautoilija.
my09 Forester TD (faijalla)
M135i xDrive
ex: my08 Impreza WRX STi "pullukka"
ex: my05 Impreza WRX

Avatar
Matway
Jäsen
Viestit: 709
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 08:35
Paikkakunta: Loppi

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja Matway » 25 Touko 2019, 15:33

ximmo kirjoitti:
Tomcat kirjoitti:Mulla on muuten tuo euromallin vakio "punainen" sumari pullukkaan jos kiinnostaa, 40,-€ saa hakee.

Siis tarkoitat tuota luukussa olevaa umpiota kokonaisuudessaan? Melkein kiinnostaa, mutta tussikorjaus oli jees.

Niistä ovien muoveista voisin kylläkin keskustella... Pitänee kaivaa se lanka tuolta myynnistä.
Elä hyvänen aika hävitä kirkasta takavaloa, on se sen verran arvokas Jaappanista tilata... [emoji16]

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09

Avatar
ximmo
Viestit: 535
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja ximmo » 27 Touko 2019, 22:57

Matway kirjoitti:Elä hyvänen aika hävitä kirkasta takavaloa, on se sen verran arvokas Jaappanista tilata...


No en mä nyt sitä oo suoraan vaihtamassa, mutta ei tuo varaosaksi välttämättä paha olisi olla varastossa. Näemmä ei se tussipunainen oikein pelitä, tuolla iltahämärässä äsken totesin, että väri on nyt korkeintaan pinkki. :lol: Pakko lienee tilata kallis polttimo ulkomailta, että tulee tämäkin kunnolla hoidettua.
Herrasmiesautoilija.
my09 Forester TD (faijalla)
M135i xDrive
ex: my08 Impreza WRX STi "pullukka"
ex: my05 Impreza WRX

jaalto65
Viestit: 237
Liittynyt: 02 Joulu 2017, 16:26

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja jaalto65 » 28 Touko 2019, 22:40

Eiku... kyllä sun pitää hoitaa toi tee-se-itse -rojekti kunniakkaaseen loppuun: suhauta punasta spraymaalia jollekin muovipinnalle, pane sekaan tippa vaikka lakkabensaa ohentimeksi ja sudi seosta kirkkaan polttimon pintaan. Toistetaan käsittely niin monta kertaa, että valon sävy passaa. :laughing7:
ex Legacy stw 2.0TD -08
XV 1.6 puuropata -16

Avatar
ximmo
Viestit: 535
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja ximmo » 29 Touko 2019, 14:26

jaalto65 kirjoitti:Eiku... kyllä sun pitää hoitaa toi tee-se-itse -rojekti kunniakkaaseen loppuun: suhauta punasta spraymaalia jollekin muovipinnalle, pane sekaan tippa vaikka lakkabensaa ohentimeksi ja sudi seosta kirkkaan polttimon pintaan. Toistetaan käsittely niin monta kertaa, että valon sävy passaa. :laughing7:

Hmmm minulla on muuten punaista spray-maalia... Mitenköhän pahasti se peittää jos suoraan polttimon pintaan laittaa? Pitänee koklata. :lol:
Herrasmiesautoilija.
my09 Forester TD (faijalla)
M135i xDrive
ex: my08 Impreza WRX STi "pullukka"
ex: my05 Impreza WRX

Avatar
Matway
Jäsen
Viestit: 709
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 08:35
Paikkakunta: Loppi

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja Matway » 29 Touko 2019, 16:52

Pistä mulle yv:nä postiosoite niin laitan sulle tollasen maalatun polttimon tulemaan...

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09

Avatar
ximmo
Viestit: 535
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MY08 Impreza STi takasumuvalo

ViestiKirjoittaja ximmo » 31 Touko 2019, 08:59

Matway kirjoitti:Pistä mulle yv:nä postiosoite niin laitan sulle tollasen maalatun polttimon tulemaan...

Foorumi hoitaa taas pisteet kotiin - ja Matway. :thumbsup: :drinks:
Herrasmiesautoilija.
my09 Forester TD (faijalla)
M135i xDrive
ex: my08 Impreza WRX STi "pullukka"
ex: my05 Impreza WRX


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa