Reetuhai2 kirjoitti:Tutkii kunnolla just kumityynyt ja muut kattoo ettei oo vahingossakaan mitään tavaraa jääny kepin luokse, mikä estää kepin koko liikematkan tekemistä, ja hyppäyttää pois. Jos keppiä pitämällä toimii, ni luulis olevan muualla ku laatikossa. Sieltäki vois öljyt pudottaa pois ja kattoo ettei tuu romua.
Matway kirjoitti:Ei se laatikko siitä enempää hajoa jos kokeilee väkisin pitää sitä pakkia päällä. Kuullostais siltä että vaihteensiirtäjässä on nyt jotain vikaa.
Selittäis sen pois pomppaamisen kun ei rattaat kunnolla kohtaa.
Hommaa hankaloittaa tietty se että auto pitäis olla päivittäisessä ajossa eikä pukeilla...
Tuttu fiilis...
Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla
ekholve kirjoitti:Ja jos teillä on ehdottaa jotain Subarua hyvin ymmärtäviä muita huoltoliikkeitä Varsinais-Suomen alueella (lähinnä Salo-Turku-Raisio suunnalla) niin otan sellaiset ehdotukset mielelläni vastaan.
rs 200 kirjoitti:Minulla oli 2008 Foresteri jossa oli samanlainen pakin pois hyppäämisvaiva. Minulla se alkoi siitä kun pakki yritti mennä satasen vauhdissa päälle, kirskahti pahasti ja sen jälkeen pakki ei pysynyt päällä kuin pitämällä. Lappeenrannan Vauhti Vaunusta (RIP) löytyi silloin tietoa mitä laatikolle pitäisi tehdä, joku osa sinne olisi vaihdettu. Osaa ja remontti aikaa odotellessa ja autoa normaalisti käyttäessä vaiva yhtäkkiä hävisi ja pakki rupesi kestämään taas päällä normaalisti, laatikko öljyt kuitenkin vaihdettiin varmuuden vuoksi, ei ollut silppua eikä öljyt olleet värjäytyneet.. Eli mie neuvoisin ajamaan jonkin aikaa ja katsomaan käykö samalla tavalla.
Matway kirjoitti:Millon sulla on viimeks vaihdettu laatikkoöljyt?
Vaihtoväli on muistaakseni 60tkm eli joka neljäs huolto.
Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla
Qulle kirjoitti:Itsehän vain ajaisin enkä laittaisi rahaa merkkihuollon arpomiseen... mutta jokainen tyylillään toki
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa