Mitä noilla nyt ajanu, ni eipä niissä mitään ihmeellisiä oo ollu. Tyypillistä subarua että kuumana voi öljy kärytä, ku öljy tihkuu venakopista pakosarjalle. Jos on enemmän ajettu, nostajat hyvin todennäkösesti vähä naputtelee kylmänä. Siittä ei kannata huolestuu, mutta jos ne lämpöselläki koneella naputtaa, se on huono. Öljynvaihto autto omassa, castrollit ei tykänny tosta koneesta. Subarun tyypillinen paikka, takakelkka kannattaa kattoa että on ehjä. Eli missä on takatukivarret kiinni. Kuumalla koneella kattoo että kupliiko paisarissa, jos kuplii ni pahvivikaa pukkaa. Kk-lakru vian kyl kuulee tyhmäki. Mitään pahaa sanottavaa en noista keksi, ainoostaan vakkarin puuttuminen, ja sedanissa ilmastoinnin puute
Ja kyllä, talvella on hauskaa. Voi myös olla liian hauskaa, terveisin takanavasta irti repeytyny iskarinkorva.